Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@08:54:58 GMT

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به جنوب سوریه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۷۵۳

به گزارش مهر به نقل از دولتی سوریه، رژیم صهیونیستی بار دیگر مناطقی در جنوب سوریه را هدف قرار داد، هرچند این تجاوز با مقابله پدافند هوایی سوریه روبرو شد.

گفته شده این حملات مناطقی از «تل‌الحاره» واقع در درعا و جنوب سوریه را هدف قرار داده بود.

ارتفاعات تل‌الحاره یکی از مهمترین مراکز دیدبانی ارتش سوریه است که در جولای ۲۰۱۸ از گروه تروریستی جبهه‌النصره بازپس گرفته شد و در حال حاضر نیز محل استقرار یک پایگاه نیروی هوایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در خاک سوریه در حالی است که تا کنون دولت دمشق به دفعات به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرده، هرچند سازمان ملل به این تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه سوریه واکنشی نشان نداده و در این ارتباط سکوت اختیار کرده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد

ماموستا یحیی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر ایران و موشک‌باران غده سرطانی اسرائیل که بزرگترین بازتاب را در تمامی دنیا به همراه داشت اظهار داشت: سیاستمداران، رسانه‌ها و استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به واقع از این اقدام شوکه و متعجب شدند.

وی تصریح کرد: از حدود 100 سال گذشته در دنیا و ممالک اسلامی و غربی چنین سابقه حمله و عملیاتی وجود نداشته است و کار به جایی رسید که بایدن رئیس جمهور آمریکا به اسرائیل گفت که حق حمله به ایران را ندارد و این عزت، شجاعت و شهامت رهبر بزرگ انقلاب را می‌رساند که در طول تاریخ چنین کسی در میان رهبران اسلامی وجود نداشته است.

امام جمعه گوک‌تپه مهاباد گفت: بی‌تردید این دفاع موشکی، غرب و اروپا را حیران و مبهوت خود کرد و اسرائیل شوکه شد و پس از اینکه پایگاه‌های راهبردی اسرائیل مورد حمله قرار گرفتند، تمامی رسانه‌های دنیا از شهامت و غیرت و مردانگی نیروهای اسلامی تعریف کردند.

وی در ادامه با تقدیر از مقام شامخ حضرت آیت الله خامنه‌ای که چنین شهامتی از خود نشان دادند بیان کرد: ایشان در نماز عید فطر فرمودند که اسرائیل باید تنبیه شود و به واقع نیز اینچنین شد و از سوی دیگر مسئولان نظامی که در این موشک باران و عملیات دخیل بودند تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • اروپا ایران را در پی حمله به اسرائیل تحریم می کند؟ | اقدام اتحادیه اروپا علیه تولید و صادرات پهپادها و موشکی‌های ایرانی
  • روز ۱۹۹ طوفان‌الاقصی| حمله به پایگاه‌های آمریکا در سوریه
  • حملات پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی سنگین قسام به یک مرکز نظامی صهیونیستی از جنوب لبنان
  • حمله تند بشار اسد به آمریکا
  • افشای ناگفته هایی از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل /این تسلیحات استفاده شد +تصاویر
  • دفاع موشکی ایران در برابر رژیم صهیونیستی غرب و اروپا را مبهوت خود کرد
  • سوریه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به درعا را دفع کرد