Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره شیلات زابل گفت: امسال ۲۰ میلیون لارو مازاد در شمال سیستان و بلوچستان تولید شده که می تواند نیاز سایر استانها و حتی کشورهای همجوار را هم تامین کند.

«شاهرودی» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: به دنبال افزایش تولید بچه ماهی گرمابی در منطقه سیستان، 100 هزار قطعه بچه ماهی برای رهاسازی در استخرها به هرمزگان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره شیلات زابل با اشاره به اینکه این نوع بچه ماهی ها از نوع نوع آمور، فیتوفاگ و شیر هستند، ادامه داد:وجود دو مر‌کز تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی و گرمابی در استان موجب رونق صید و صیادی شده است .

 

شاهرودی افزود: این بچه ماهی ها پس از گذراندن مراحل اولیه رشد در اختیار جوامع روستایی قرار میگیرند تا در استخرها رهاسازی شود.

 

وی افزود: امسال ۲۰ میلیون لارو، افزون بر نیاز استخرهای استان، در مرکز تکثیر و پرورش ماهیان گرمابی تولید شد که می تواند نیاز سایر استانها و حتی کشورهای همجوار را هم تامین کند.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده روزنامه شهرستان دزفول دزفول بیرجند اردبیل نماز جمعه کانون های مساجد شیراز خراسان جنوبي تکثیر و پرورش بچه ماهی ها هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، درحکم حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری سیستان و بلوچستان و رئیس شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب شد.
پیش از این علی مصطفوی نیا رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان بود و حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد پیش از این رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی بوده است.

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • واکسیناسیون ‌۸۷۵ هزار قطعه طیور بومی در سیستان و بلوچستان
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان
  • درخواست نماینده زابل از حاکمان افغانستان | حقابه ایران از رودخانه هیرمند را رهاسازی کنید؛ حق همسایگی این نیست
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • تداوم بارندگی در سیستان و بلوچستان و هرمزگان / کاهش دما در نوار شمالی کشور
  • رهاسازی ماهی ۳۰۰ کیلویی به رود خانه ارس