Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@17:41:55 GMT

اسکان ۷۲۰۰ گردشگر در اماکن اقامتی استان ایلام

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۸۰۸

اسکان ۷۲۰۰ گردشگر در اماکن اقامتی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالمالک شنبه زاده اظهار داشت: در سه ماهه نخست ۹۸ بیش از هفت هزار و ۲۰۰ نفر مسافر ایرانی و خارجی که از این تعداد اقامت شش هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۷۰۰ مسافر خارجی در واحدهای اقامتی استان اعم از هتل و مهمان پذیر اسکان داشتند.

وی با بیان اینکه ۱۱ هتل، ۵ مهمان پذیر ،۶۳ خانه مسافر و ۲۴ اقامتگاه بوم گردی در استان فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: در حال حاضر حدود بیش از سه هزار و دویست تخت در واحدهای اقامتی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام آماده میزبانی از میهمانان و گردشگران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنبه زاده ادامه داد: ایجاد فضایی مناسب و استفاده از ظرفیت‌های گردشگری استان در راستای افزایش گردشگران ورودی داخلی و خارجی (از کشور عراق) از اولویت‌های مهم اداره کل می‌باشد.

وی گفت: با توجه به شروع سفرهای تابستانی، تمهیدات و آمادگی‌های لازم جهت اقامت مسافران در واحدهای اقامتی از سوی دبیرخانه ستاد صورت گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی تصریح کرد: برای سفرهای تابستانی کمیته ویژه نظارت بر بهره برداری از نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی موجود در رستوران‌ها و جایگاه‌های سوخت تشکیل شده است و تمامی واحدهای خدمات رسانی به مسافران و گردشگران در همه ابعاد اعم از اسکان، رفاه، خدمات بهداشتی و درمان، خدمات پذیرایی وخدمات رفاهی و سرگرمی مورد نظارت و بازرسی قرار می‌گیرند.

کد خبر 4674926

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی ایلام ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ طاهری اظهار داشت: طرح پایش نانوایی‌ها بصورت دوره‌ای برگزار می‌شود و طی آن کیفیت و نحوه عرضه نان و همچنین شاخص‌های بهداشتی در نانوایی‌ها مورد بررسی قرارمی گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ایلام اضافه کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه‌های ۱۹۰ و ۱۲۴ برای پیگیری با مسئولان در میان بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • استقبال گردشگران خارجی از ۵ شهر گیلان
  • تداوم نظارت بر نانوایی‌های ایلام
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • تلاش مناطق آزاد برای جذب گردشگر داخلی و غرب آسیا
  • اعزام هزار و ۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به سرزمین وحی