Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، مکرمی، فرماندار تکاب در این بازدید گفت: عزم جدی برای آبادانی روستاها وجود دارد و باتوجه به مطالبات روستاییان و گردشگران این محور پرتردد در حال آسفالت ریزی است.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به توسعه مناطق محروم دارد و بر همین اساس تلاش می کنیم از این ظرفیت ایجاد شده برای  بهسازی محورهای مواصلاتی شهرستان و جاده های روستایی از جمله محورهای پرتردد بهره مند شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: امسال تحول اساسی در بخش آسفالت معابر روستایی تکاب رخ خواهد داد و توسعه خدمات و امکانات زیربنایی از مهمترین دغدغه های مدیریت اجرایی شهرستان است.

پس از روستای قجور، معابر و خیابان های روستاهای حاجی بابا وسطی، حاجی بابا علیا و چوپلو نیز آسفالت ریزی خواهد شد.

 

خبرنگار: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده دولت فرماندار گردشگری محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم

به گزارش جام جم/شورای بانک‌های شهرستان به ریاست احمد بنافی فرماندار دشتستان برگزار گردید. در این جلسه فرماندار دشتستان از بانک‌های شهرستان به جهت همکاری در جهت مقاوم سازی مسکن روستایی تشکر کرد. ایشان در ادامه گفت:سهم تسهیلات مسکن روستایی شهرستان ۲۲۳۵ فقره است و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک‌های عامل شهرستان آمادگی دارند که به متقاضیان ساخت مسکن در روستاها تسهیلات ارزان قیمت با بازپرداخت بلند مدت پرداخت کنند. در پایان جلسه فرماندار دشتستان از روسای بانک‌های شهرستان تقدیر کرد.  

دیگر خبرها

  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تداوم عملیات پخش آسفالت در معابر منطقه سه ارومیه
  • زیرسازی و آسفالت راه ۱۷ روستای خوسف
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان