Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@13:17:16 GMT

اخذ مجوز برق‌دار کردن 29 روستای زیر 5 خانوار استان

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۷۸۷۹

اخذ مجوز برق‌دار کردن 29 روستای زیر 5 خانوار استان

مدیرعامل شرکت برق لرستان از اخذ مجوز برق‌دار کردن 29 روستای زیر 5 خانوار استان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، مهندس فریدون خودنیا در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: در سال 95، شرکت توزیع برق استان 94 میلیارد تومان بدهی داشت که در حال حاضر این رقم به 20 میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه نه‌تنها تمام هزینه‌های جاری شرکت بلکه 74 میلیارد تومان بدهی را نیز پرداخت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت برق لرستان بیان کرد: چنانچه بهره‌وری در شرکت توزیع برق افزایش یابد به نسبت آن درآمد نیز افزایش می‌یابد.

خودنیا اضافه کرد: 23 میلیارد تومان بدهی سال 97 را با پول برق مصرفی ادارات استان (استانداری، سپاه، ارتش، ناجا، زندان‌ها و آبفار) تسویه کردیم.

وی با اشاره به اینکه همچنین 28 میلیارد تومان از بدهی‌هایمان را از محل منابع ارز صادراتی تسویه کردیم، افزود: بدهی بانکی به هیچ بانکی در استان نداریم.

خودنیا در خصوص برق‌رسانی به روستاهای استان گفت: روستاهای بالای 5 خانوار که راه و کد داشته باشند در استان بدون برق نداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه ضریب نفوذ برق در وسعت لرستان خیلی بیشتر از ضریب نهادهای خدماتی دیگر است، عنوان کرد: در حال حاضر 2720 روستای برق‌دار داریم و طی 3 سال اخیر 160 روستای استان برق‌دار شدند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز مجوز برق‌دار کردن  29 روستا را اخذ کردیم که زیر 5 خانوار هستند و با اعتبار 15 میلیارد تومان برق‌دار می‌شوند.

خودنیا گفت: برق‌دار کردن روستاهای استان در راستای محرومیت‌زدایی و مهاجرت معکوس آنان است.

انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارز برق بهره وری درآمد زندان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کوچ بهاره بیش از ۱۱ هزار خانوار عشایری به مناطق ییلاقی لرستان
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • بدهی وزارت نیرو به تولید کنندگان برق ۱۰۰ همت است
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • سرنانوازی جزء جداناپذیر موسیقی لرستان است
  • ۲۶ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان