Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش علی حسین رختیانی فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان گفت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیسی ۱۱۰ مبنی بر عبور یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در شهرستان مانه و سملقان در دستور کار گشت کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

رختیانی افزود: بلافاصله اکیپ گشت کلانتری ۱۱ به مسیر ورودی شهر اعزام و پس از ایجاد ایست و بازرسی موقت خودروی پراید را با سه نفر سرنشین را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با بازجویی‌های به‌عمل‌آمده از متهمان مشخص شد که این افراد با معرفی خود به‌عنوان مأمور از شهر‌های مختلف ازجمله اصفهان و قم و... اقدام به سرقت می‌کردند که در آخرین سرقت این افراد از دو نفر تبعه کشور عراق با ضرب و شتم مبلغ ۲ هزار و ۵۰۰ دینار عراقی و مدارک خودرویی را از آنان سرقت نمودند که نهایتاً در دام پلیس شهرستان مانه وسملقان گرفتار شدند.

انتهای پیام/ ر

سارقان مأمورنما در مانه و سملقان دستگیر شدند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۶ دستگاه خودروی سرقتی در عملیات هماهنگ مأمورن پلیس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش‌تبار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: پس از بررسی‌های میدانی و تحقیقات گسترده نامحسوس توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، سارق شناسایی و اقدامات تخصصی پلیسی برای دستگیری متهم آغاز شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: سرانجام با کار دقیق و هوشمندانه پلیسی محل اختفاء متهم در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و سارق در یک عملیات هماهنگ دستگیر شد.

وی با اشاره به اعتراف سارق به سرقت 6 خودرو و کشف هر 6 دستگاه خودروی مسروقه خاطر نشان کرد: متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار به مالکان خودروها و وسایل نقلیه توصیه کرد: حتما خودروی خود را به قفل پدال، دزدگیر و یا سایر تجهیزات بازدارنده مجهز کنند و با رعایت کامل هشدارهای انتظامی فرصت سوء‌استفاده را از سارقان سلب کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • اعترافات متهمان زورگیری اتوبان صدر: از ترس به شمال فرار کردیم!
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • قطعی تلفن روستای سالکویه به لطف سارقان