Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان گفت: در فرصت باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی باید اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده‌سازی مدارس در هرمزگان انجام شود.

به گزارش ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با اشاره به بهبود معدل نمرات دانش آموزان دوره متوسطه دوم استان هرمزگان در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ عنوان کرد: ارتقای سطح معدل نمرات دانش آموزان استان هرمزگان نسبت به کل کشور، نشان‌دهنده برنامه‌ریزی خوب، توجه معلمان، تلاش دانش آموزان و همراهی و همکاری مناسب والدین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: باید تجزیه‌وتحلیل مناسبی از عملکرد سال تحصیلی گذشته در هرمزگان داشته باشیم و ضمن آسیب‌شناسی، با رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، بتوانیم در سال تحصیلی جدید عملکرد بهتری داشته باشیم.

استاندار هرمزگان افزود: در فرصت باقی‌مانده تا آغاز سال تحصیلی باید اقدامات لازم جهت تجهیز و آماده‌سازی مدارس در هرمزگان انجام شود.

همتی با اشاره به طرح ساخت مدارس جدید با استفاده از ظرفیت و مشارکت بنگاه‌های اقتصادی در استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: انتظار داریم روند این کار تسریع شود و این ظرفیت خوب به شکل مناسبی مورداستفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی همکاری مناسبی با آموزش‌وپرورش در راستای آغاز سال تحصیلی جدید داشته باشند.

وی گفت: همچنین برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان تا پایان فصل تابستان با کیفیت بهتری اجرایی شود.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارتقای سطح استفاده از ظرفیت اوقات فراغت خلیج فارس همه دستگاه های اجرایی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه روند ساخت مسکن با استفاده از ظرفیت های مردمی خود نقش بسیار موثری در بهبود روند تولید مسکن به ویژه در بخش ویلایی سازی دارد گفت: آمارها حاکی از آن است که استفاده از ظرفیت های مردمی خود باعث شده که میزان ساخت واحدهای با طبفات کمتر رونق پیدا کند واین اقدام خود زمینه ساز توسعه و پیشرفت واحدهای مسکونی حیاط دار شده است.

وی ادامه داد: بازار مسکن در حال حاضر نیازمند استفاده از ظرفیت های مردمی است بنابراین باید برنامه ریزی برای تحقق این امر در تمامی بخش ها صورت گیرد تا شاهد جمع شدن واحدهای بلند مرتبه در بخش های مختلف کشور باشیم.

مالکی توضیح داد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با استفاده از ظرفیت های مشارکت مردمی تمامی دستگاه ها باید پای کار بیایند تا از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و اختصاص زمین بتوانیم این طرح را در شهرهای مختلف به مرحله اجرایی شدن برسانیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ساخت و ساز ویلایی از طریق مشارکت‌های مردمی رشد پیدا کرد
  • آشنایی دانش‌آموزان مدارس سما با ایده تحصیلی ـ شغلی
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی در خوزستان تسریع یابد