Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه کننده سریال «فوق لیسانسه‌ها» اعلام کرد؛ حدود سه ماه از تصویربرداری را پشت سر گذاشته ایم البته هنوز به نیمه سریال هم نرسیده ایم. فعلا جدیت ما بر سر تولید بدون وقفه کار است و زمان پخشی به ما اعلام نشده است.

رضا جودی، تهیه کننده سریال «فوق لیسانسه ها» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو درباره مراحل تولید و تصویربرداری این سریال تلویزیونی توضیح داد: همچنان بدون وقفه درحال ضبط قسمت های دیگری از سریال هستیم و فعلا هم همراه گروه و بازیگران در محله چهاردیواری تهران، برخی سکانس ها را تصویربرداری می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حدود سه ماه از تصویربرداری «فوق لیسانسه ها» را پشت سر گذاشته ایم البته هنوز به نیمی از زمان تولید و درواقع نیمه سریال هم نرسیده ایم.

جودی همچنین گفت: لوکیشن امروز و فردا یکی از قنادی های محله چهاردیواری است. در عین اینکه احتمالا کل لوکیشن های سریال نیز در شهر تهران خواهد بود و فعلا برنامه ای برای تصویربرداری در لوکیشن هایی بیرون از پایتخت نداریم.

این تهیه کننده با اشاره به ترکیب بازیگران گفت: فعلا بازیگر جدیدی به سریال اضافه نشده و بازیگران قبلی قصه «فوق لیسانسه ها» را به پیش می برند.

جودی با بیان اینکه «فوق لیسانسه ها» در 40 قسمت تهیه خواهد شد، درباره زمان احتمالی پخش نیز اعلام کرد: فعلا همه تلاش ما تصویربرداری سریال «فوق لیسانسه ها» است؛ اول باید دید چه وقت تمام می شود طوری که بتوان آن را با کیفیت خوبی تحویل شبکه سه سیما داد. فعلا کنداکتور پخش سریال مشخص نیست.

لازم به ذکر است؛ سریال تلویزیونی «فوق لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و نویسندگی مشترک سروش صحت و ایمان صفایی، اواخر فروردین ماه امسال در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح تهران کلید خورد و گروه تولید همچنان درحال تصویربرداری آن هستند تا برای پخش از شبکه سه سیما آماده شود.

در این سریال تلویزیونی که فصل سوم خود را در 40 قسمت تدارک خواهد دید؛ بازیگرانی همچون هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، سیاوش چراغی پور، عزت الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ، تبسم هاشمی، مریم سرمدی، پریسا مقتدی، فرخنده فرمانی زاده، فرید اخباری، مهدی ربیعی، نیلوفر هوشمند، مرتضی علی آبادی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه خواه، مهران رجبی، نیلوفر شهیدی، آیدا نامجو و آتنه فقیه نصیری به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال پیش از این در دو فصل با عنوان سریال «لیسانسه‌ها» به روی آنتن شبکه سه سیما رفته و در فصل سوم قرار است با عنوان «فوق لیسانسه‌ها» آماده پخش شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فوق لیسانسه ها رضا جودی شبکه سه سریال شبکه سه هوتن شکیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه ۴۷۲ معین این شورا از عوامل سریال رستگاری به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده نمکی تقدیر و تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • (عکس) متین ستوده هر روز جوان‌تر و زیباتر می‌شود؛ چهره او در سریال لیسانسه‌ها باورنکردنی‌ست!
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • تجمع بانوان تهرانی در حمایت از طرح مقابله با بدحجابی + فیلم
  • ردپای سریال جنجالی «حشاشین» در تهران
  • کت و شلوار حبیب لیسانسه‌ها جهانی شد ! |‌ استوری جالب هوتن شکیبا