Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-24@03:05:47 GMT

پایان‌نامه‌ آتش نمی‌زنیم

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۱۸۸

دکتر سیدحسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب آتش زده شدن پایان‌نامه‌های کاغذی در دانشگاه تهران که از سوی یکی از دانشجویان پیشین این دانشگاه عنوان شده است، گفت: تمام اسناد آموزشی مربوط به دانشگاه را از سال تأسیس حفظ کرده‌ایم. نسخه کاغذی تمام پایان‌نامه‌ها نیز در کتابخانه موجود است و هیچ مرجعی اجازه سوزاندن آن‌ها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ممنوعیت چاپ پایان‌نامه‌های کاغذی از سال تحصیلی آینده، اظهار کرد: از پاییز امسال این موضوع قطعی می‌شود که کتابخانه مرکزی دانشگاه تنها یک نسخه از پایان‌نامه کاغذی و یک نسخه الکترونیکی از پایان‌نامه را دریافت کند.

معاون آموزشی دانشگاه تهران تأکید کرد: یک نسخه از پایان‌نامه‌های کاغذی که تاکنون دریافت شده در کتابخانه مرکزی و یک نسخه از آن‌ها هم در کتابخانه‌های واحدها موجود است و تمام این‌ها جزو اسناد دانشگاه به حساب می‌آید.

به گزارش ایسنا، به دنبال ممنوعیت چاپ پایان‌نامه‌های کاغذی از سال آینده که در نامه‌ای از سوی مجتبی شریعتی نیاسر، معاون وقت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ارسال شده است، معاونین پژوهشی دانشگاه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا به اظهار نظر پیرامون این موضوع و به ویژه مقدمات و زیرساخت‌های فراهم شده در دانشگاه‌ها به منظور اجرای قانون حذف پایان‌نامه‌های کاغذی پرداخته‌اند. همچنین در گزارشی که از سوی ایسنا به جمع‌بندی این موضوع پرداخته، دو دانشجو نیز اظهارنظر کرده‌ و یکی از آن‌ها اینگونه اعلام کرده که در مقطع کارشناسی خود در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران، بارها شاهد سوزانده شدن پایان‌نامه‌های کاغذی در بشکه، در محوطه پشت این دانشکده بوده است!

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان اعلام کرد: این رویداد پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

خسرو کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷» و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ـ ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

 

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار چهار اردیبهشت/خودروهای برقی در صف دریافت پلاک
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • دسترسی به 250 هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت(ع) آستان قدس رضوی
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید» در تبریز
  • ما ریشه در زمین داریم
  • «طوفان» به پاست، وعده‌ صادق رسیده است
  • اختلاف نظر پزشکان و بیمه‌ها بر سر نسخه الکترونیک/ نسخه‌های کاغذی دوباره استفاده می‌شود؟
  • زمان ابلاغ آیین نامه جدید توزیع برخط دارو
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود