Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،وحید رجایی فرماندار گرمسار با بیان اینکه طرح افزایش حجم تسویه آب گرمسار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نیز در حال پیگیری است.

وی در حاشیه حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش ایوانکی گرمسار، ضمن بیان اینکه پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان در دستور کار قرار دارد، افزود: طرح افزایش حجم تسویه آب گرمسار با حضور اصغری مهرآبادی کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرمسار با اشاره به سفر نیم روزه مهرآبادی به این شهرستان بیان کرد: حضور در جلسه بررسی مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی از برنامه‌های مهم سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان است.

وی با بیان اینکه بازدید از مسکن مهر ایوانکی و گرمسار نیز در این سفر کوتاه انجام می‌شود، افزود: پیگیری مصوبات سفر دولتمردان در این حوزه در اولویت بعدی ما قرار دارد.

انتهای پیام / م

پی گیری مصوبات سفر دولتمردان به گرمسار در سفر وزیر راه و شهرسازی به این شهرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا

خالدی فرماندار خانمیرزا گفت: سه راهی گوشکی نقطه اتصال سه شهرستان لردگان، فلارد و خانمیرزا است و مسیر حمل کالا و مسافر از فلات مرکزی ایران به جنوب و غرب کشور است و از این رو بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: کلنگ احداث پست قرنطینه دامپزشکی در سه راه گوشکی خانمیرزا یه زمین زده شد.

بیشتر بخوانید 

توقیف خودرو حمل فاقد گواهی حمل بهداشتی قرنطینه‌ای

خالدی اضافه کرد: با احداث پست قرنطینه دامپزشکی سعی می‌شود بر روند جابجایی دام و فراورده‌های خام دامی نظارت بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: پست قرنطینه دامپزشکی گوشکی با بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • بافت ناکارآمد شهری بوشهر یک‌ هزار و ۸۳۷ هکتار است
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • خبر‌های کوتاه از شهرستان بردسکن
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد