Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام پس از برگزاری در شهر خیخون اسپانیا در نیشابور، زادگاه حکیم عمرخیام نیشابوری برگزار می‌شود.

رمضانعلی بیات در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در نیشابور، گفت: آثار برگزیده ششمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام پس از برگزاری در ١٢ شهر ایران وجهان، با همکاری انجمن عکاسی Zuri-Beltza در شهرهای بیلبائو و خیخون اسپانیا نیز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: نیشابور میزبان سیزدهمین نمایشگاه از تور نمایشگاه های ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام است.

وی با اشاره به اینکه جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام نیشابوری است، چنین اظهار کرد: این جشنواره از سوی نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران(فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آثار برگزیده نمایشگاه ششمین جشنواره عکس خیام پیش از این در تهران، کرج، قم، ایلام، همدان، اراک، اردبیل، سبزوار، قونیه ترکیه، بیلبائو اسپانیا و خیخون اسپانیا برگزار شده بود که این سیزدهمین نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره ششم خیام است و این تور نمایشگاهی ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: نمایشگاه همانند دوره های پیشین جشنواره خیام در شهرهای مختلف ایران و چندین کشور برپا خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور افزود: این نمایشگاه با همکاری کانون عکس انجمن سینمای جوان، سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از پنجم مرداد ماه ساعت ١٨:٣٠ در  نگارخانه کمال الملک این اداره افتتاح می شود و تا ١٢ مرداد هر روز از ساعت ٩ الی ١٢ صبح و ١٧ الی ١٩ بعدازظهر میزبان علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسپانیا جشنواره بین المللی شهرداری قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»

دریافت 11 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» آثار جمعی از هنرجویان رشته عکاسی در نگارخانه آتیه نیشابور برپا شد. در این نمایشگاه ۱۹ اثر از ۱۱ عکاس با ابعاد ۶۰ در ۴۰ سانتی متر به روی دیوار نگارخانه آتیه نیشابور رفت و مرتضی امین الرعایایی، مدرس دوره و نمایشگاه گردان این رویداد هنری است.

در نمایشگاه عکس «مردم درود» آثاری از نازنین بیات ترک، سوگند بردبار، زهره پیوندی، مبینا تازیکی، آرزو حاجیان، ناهید زرگرانی، پانیذ زرندی، خاطره شیردل، سمیه عباسی، مهلا قلعه نویی و مهسا مهربانی به نمایش گذاشته شد. مقدمه این نمایشگاه را محسن کابلی، عکاس برجسته کشور نوشته و پوستر نمایشگاه نیز توسط نیکان هاشمیان طراحی شده است.

نمایشگاه «مردم درود» تا روز پنج شنبه ۳۰ فرودین در ساعات ۱۸ تا ۲۲ میزبان علاقمندان است.

تصویربردار: مرتضی امین الرعایایی

کد خبر 6081945

دیگر خبرها

  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود»
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • مستند‌ساز لرستانی برگزیده جشنواره سراسری مدرسه عشق
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • حضور بیش از ۲ هزار شرکت تجاری در ششمین نمایشگاه اکسپوی ایران
  • فراخوان ششمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی 
  • فرهنگسرای نیاوران میزبان نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی شد/«خوشنویسی» سردمدار هنرها