Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@05:11:30 GMT

شهردار اسدآباد از بین اعضای شورا انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۲۸۱

شهردار اسدآباد از بین اعضای شورا انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد گفت: ‏«حسین رستمی» با هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
محمد کرمی‌پایدار در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهار کرد: اواخر خردادماه «پیمان سبزه ای»، شهردار سابق شهر اسدآباد درخواست استعفای خود را تحویل شورا داد که مشکلات تردد و قانون جدید وزارت کشور مبنی بر سکونت خانواده شهرداران در شهر مقصد از دلایل استعفایش بود و بعد از طی جلساتی با حضور اعضای شورای شهر با درخواستش موافقت  کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه طی مدت یک ماه اخیر پس از موافقت با استعفای شهردار سابق «محمد جمور» تصدی شهرداری را به عنوان سرپرست شهرداری شهر با انتخاب  اعضای شورا برعهده داشت، تصریح کرد: روز گذشته حسین رستمی با هفت رأی اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
کرمی پایدار در ادامه خاطرنشان کرد: حسین رستمی جزء اعضای  شورای اسلامی نیز است که بعد از تأیید حکم وی از سوی استان، حسین خدابنده لو به عنوان  عضو علی البدل شورای شهر به این مجموعه اضافه  می شود.
گفتنی است؛ سال گذشته بعد از ابلاغ منع به‌کارگیری بازنشستگان «کاظم سعیدی»، شهردار سابق اسدآباد کنار رفت و اعضای شورای شهر برنامه‌ها و سوابق کاری 8 شهردار را به عنوان گزینه‌ها در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و در نهایت «پیمان سبزه‌ای» با اکثریت آرا به عنوان شهردار اسدآباد انتخاب شد و مورد تأیید استانداری قرار گرفت و در 13 اسفندماه سال گذشته سکان شهرداری شهر اسدآباد به دست وی سپرده شد.
سبزه ای در اواخر خردادماه امسال در کمتر از 4 ماه استعفای خود را تقدیم کرد و اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد جمور را به عنوان سرپرست شهرداری شهر تا زمان انتخاب گزینه مناسب معرفی کردند و روز گذشته حسین رستمی به عنوان شهردار جدید اسدآباد معرفی شد و حکم وی باید از سوی استان تأیید شود.
 حسین رستمی، متولد 1357 دارای تحصیلات کارشناس حقوق و دانشجوی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی در مرحله پایان نامه بوده و در دوره های سوم و چهارم و پنجم جز اعضای شورای اسلامی شهر اسدآباد بوده است.
شهرستان اسدآباد با جمعیت 100 هزار نفری جمعیتی افزون بر 56 هزار نفر را در شهر اسدآباد جای داده و دارای 7 عضو شورای اسلامی است.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اعضای شورای اسلامی شهر حقوق شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • امور شهری کرمانشاه در انتظار تصویب لایحه بودجه!
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند