Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم ریاحی، مسئول بسیج دانش‌آموزی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، از اجرای طرح «ولایت» دانش‌آموزی در شهر مقدس مشهد خبر داد و بیان کرد: 120 دانش‌آموز دختر و پسر مقطع متوسطه دوم با محوریت آموزش مباحث تشکیلاتی و سازمانی در هجدهمین دوره طرح ولایت دانش‌آموزی در مشهد مقدس حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این دوره به مدت پنج روز از 24 تیرماه الی سوم مرداد در مشهد مقدس اجرا می‌شود.

ریاحی افزود: دانش‌آموزان پس از اتمام دوره حکم مسئولیت و گواهی‌نامه پایان دوره دریافت می‌کنند و سپس به عنوان فرمانده واحد مقاومت بسیج دانش‌آموزی در مدارس متوسط دور دوم استان  به کارگیری می‌شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان با بیان اینکه این دوره آموزشی تنها در محل برگزاری با دوره‌های قبل متمایز بود، تصریح کرد: دوره‌های قبل درون استان و هجدهمین دوره به صورت اردویی در مشهد مقدس برگزار شد.

وی در رابطه با اساتید طرح گفت: مباحث تشکیلاتی را مربیان آموزش و پرورشی و پاسدار استانی که در این اردو همراه ما هستند و دیگر مباحث را اساتید دانشگاهی مشهد به شرکت کنندگان آموزش می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن چهارمحال و بختیاری ایکنا طرح ولایت بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران از ۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی، گفت: در این مرحله از اردو‌ها النا همایونی‌راد دختر والیبالیست بجنوردی و دانش آموز مدرسه ۱۳ آبان نیز حضور داشت.
علی مختاری نژاد تیم ملی والیبال دختران کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا آماده می‌کند. 
این رقابت‌ها از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • شرکت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • برگزاری هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ ایران در علوم تحقیقات
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری در آزمون شبه نهایی
  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • نواخته شدن زنگ حماسه و ایثار در مدارس چهارمحال وبختیاری
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی