Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان شهدای شهرستان آبیک از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با فراخوانی در مرحله مشارکت بخش خصوصی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، بیمارستان 32 تختخوابی شهدای آبیک استان قزوین در 13 خرداد ماه سال 92 به طور ناقص و فقط بخش اورژانس و درمانگاه تخصصی آن با حضور معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم و دیگر مسئولان وقت استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید اما تا به امروز داستان این افتتاح نیمه کاره ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یک سال اخیر مطالبات مردمی و تلاش برخی مسئولان شهری باعث شد تا نسبت به راه‌اندازی کامل بیمارستان پیگیری‌های لازم انجام شود از سویی؛ مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم با مشارکت بخش‌خصوصی، نسبت به راه‌اندازی کامل این بیمارستان اقدام کنند.

موانع راه‌اندازی بیمارستان  رفع شده است

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین درباره آخرین وضعیت راه‌اندازی کامل بیمارستان شهدای آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: برای دعوت از افراد برای مشارکت در اداره بیمارستان شهدای آبیک با دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، انتشار فراخوان از سوی این دانشگاه صورت گرفته است.

وی افزود: افراد باید مراجعه کنند و اسناد فراخوان را مطالعه کرده و پیشنهادات خود را ارائه دهند، چرا که مستندات آن آماده شده، تمام مجوزها أخذ شده و در حال حاضر موانعی که برسر راه  این بیمارستان بود برطرف شده و باید منتظر حضور افراد متقاضی باشیم تا حضور یابند. برای مدیریت بیمارستان نیز از ظرفیت بخش غیردولتی استفاده خواهیم کرد.

قطع ارتباط خرید خدمتی با بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک

مهرام یادآور شد: اگر بیمارستان شهدای آبیک در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد ارتباط خرید خدمتی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیمارستان خصوصی ولیعصر (عج) شهرستان آبیک قطع می‌شود و در بیمارستان شهدای آبیک به صورت دولتی و با تعرفه ارزان به مردم خدمات ارائه می‌شود.

وی اذعان کرد: گرچه بیمه‌ها و دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین به بیمارستان ولیعصر (عج) بدهی دارد اما باید پول را از بیمه دریافت کرده و به این بیمارستان پرداخت کنیم.

بنابراین گزارش، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس پیش‌تر گفته بود ماه گذشته (بهمن 97) از نوبخت معاون رئیس‌جمهور دستور مجوز ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان شهدای آبیک أخذ شده که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین قرار گرفته است.

اما بعدا با پی‌گیری‌ ایلنا مشخص شد  این مبلغ ابلاغ نشده است.داود محمدی  در این باره گفت: قطع به یقین پیگیر این قضیه هستیم. این در حالی است که در حاشیه افتتاح بخش دیالیز بیمارستان شهدای آبیک  در 22 اردیبهشت ماه امسال  ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این باره گفت : این بودجه ابلاغ نشده و تخصیص هم نیافته است.

این پرسش را دوباره  از مهرام پرسیدیم که وی گفت:  این مسائل برای ما حواشی است و در قول مسئولان دیگر مداخله نمی‌کنیم؛ مهم برای دانشگاه علوم پزشکی رفع موانع موجود بر سر راه‌اندازی بیمارستان شهدا بوده که انجام شده است.اگرچه داود محمدی در آخرین اظهار نظر خود خبرهای خوبی در این باره داد و گفت : این بودجه به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین ابلاغ شده و تخصیص هم داده شده است.

 امیدواریم  راه‌اندازی هر چه زودتر کامل بیمارستان شهدای آبیک پس ازهفت سال و اندی بزودی اتفاق بیفتد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بخش خصوصی بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی استان علوم پزشکی نماینده مردم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج

دکتر شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در این آیین گفت: عملیات ساخت این کلینیک با مشارکت بنیادخیریه پورکاشانی از سال ۹۷ با زیر بنای سه هزار متر مربع در چهار طبقه آغاز شد.

وی ادامه داد: بنیاد مذکور ۲ هزارو۷۰۰ میلیارد ریال و دانشگاه علوم پزشکی البرز یک هزارو۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت وتجهیز این مجموعه هزینه کرده اند.

صیادی افزود: این کلینیک درمانی دارای بخش های اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز خاطر نشان کرد: مرکز درمان اعتیاد بیمارستان امام حسین (ع) امروز نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و بر مردمی سازی سلامت در تمام بخش ها تاکید کرد .

محمد شهر با ۱۷۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کرج قرار دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899208

دیگر خبرها

  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • معرفی ۴۸ واحد از املاک دانشگاه علوم پزشکی لرستان برای مولدسازی
  • واگذاری دیپلماسی علمی محور مقاومت به دانشگاه شاهد
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار