Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-سیامک ‌نعمتی وینگر سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال پرسپولیس یکی از بازیکنان بدشانس این تیم بود؛ موضوعی که خودش نیز قبول دارد چون در آخرین جلسه تمرین قبل از اتمام اردوی ترکیه از ناحیه بینی دچار شکستگی شد و در بازگشت به تهران باید به اجبار بینی خود را عمل کند.

نعمتی در مورد مصدومیتش گفت: «فکرش را هم نمی کردم روی یک برخورد ساده با مهدی شریفی از ناحیه بینی مصدوم شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درد بسیار شدیدی را تحمل کردم و خونریزی هم داشتم. البته تیم پزشکی به دادم رسید و خیلی زود با استفاده از فیتیله ای مخصوص که در بینی من جاگذاری شده بود، خونریزی را بند آوردند اما درد شکستگی بینی واقعاً زیاد است و به همین خاطر باید جراحی کنم. خودم فکر می‌کردم با آتل های ساده بتوانم دوباره به فوتبال و تمرین برگردم ولی نظر متخصص این بود که حتما باید جراحی، صورت بگیرد و به همین خاطر من هم این موضوع را پذیرفتم.»

سیامک اضافه کرد: «باید هر چه زودتر این کار را انجام بدهم، بهتر است چون دیگر  توانایی تحمل درد فعلی را ندارم و حس بویایی من هم تحت تاثیر قرار گرفته است. از سوی دیگر باید بالاخره این کار را انجام بدهم؛ چه بهتر که ظرف امروز و فردا عمل جراحی را به پایان برسانم و برای ادامه تمرینات سنگین همراه با تیم آماده شوم. شغل ما به گونه ایست که برخوردهای شدیدی شکل می گیرد و نمی توانیم از ایم مدل مصدومیت ها فرار کنیم از این رو هر آن ممکن است فوتبالیست های حرفه ای دچار آسیب دیدگی شوند و من هم از این قاعده مستثنا نیستم.»

نعمتی در مورد برخورد با شریفی و شایعه عمدی خواندن این درگیری گفت: «من و مهدی رفیق هستیم و برخورد هم به شکلی نبود که بتوان گفت حتی یک درصد عمدی در آن وجود داشت. ما مثل هر روز تمرین کردیم. من با سایر بازیکنان نیز به همین شکل برخورد داشتم چون در فوتبال چنین مسائلی پیش می آید ولی هیچکدام مصدوم نشدیم. حالا هم آنقدر تمرین کردم که برای شروع فصل آماده هستم اما دچار نوعی بدشانسی شدم که مرا برای چند روزی از تمرینات عقب می اندازد ولی چاره ای نیست و باید با این قضایا کنار بیایم. باید بتوانم هر چه زودتر در خدمت پرسپولیس باشم و به تیم محبوبم کمک کنم.»

از او در خصوص اردوی ترکیه پرسیدیم که گفت: «شرایط آب و هوایی کمی ما را غافلگیر کرد ولی به طور کلی اردوی بدی نبود. کادرفنی باید راضی باشد که تا جایی که من می دانم آنها از این موضوع رضایت دارند. همه پرسپولیسی ها می دانند برای ما حضور در چنین اردوهایی چه تاثیری دارد. از این رو نباید به مربیان و مسئولان باشگاه به خاطر این اردو خرده گرفت.»

نعمتی در پاسخ به این سوال که برای فصل آینده چه اهدافی را دنبال می کند، این طور پاسخ داد: «یکسری تغییرات در ذهن من ایجاد شده و بیشتر از گذشته دوست دارم به تیم ملی برسم. تلاش هایم را هم می کنم تا بتوانم یکی از یاران اصلی پرسپولیس باشم. در این فصل به دنبال قهرمانی هستیم و مطمئن باشید بیش از گذشته می جنگیم. تیم خوب و مربی خوبی هم داریم که در کنار هم می توانیم موفق باشیم. هدف اصلی من این است طوری بازی کنم تا رضایت کادرفنی و هواداران را در پی داشته باشد و به گونه‌ای فعالیت‌های آن را دنبال کنم که به پرسپولیس بیشتر کمک کرده باشم. این مسائل برای من از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.»

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!

پنجشنبه ٩ فروردین ۱۴۰۳ حادثه تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتور در روستای ده سلطان از توابع شهرستان آرادان ٧ نفر مصدوم شدند.

مسئول ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: ساعت ١۴:٠۴ به دنبال تماس با مرکز ارتباطات، هدایت و پایش عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس زمینی از پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی داروآباد، آرادان شهرستان آرادان و مرکزی و فرهنگ شهرستان گرمسار و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند

کارن یحیائی بیان کرد: ۶ نفر از مصدومین حادثه که همگی سوار بر موتور سیکلت بودند ضمن دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی با توجه به شدت آسیب‌های وارده توسط آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان‌های آرادان و گرمسار و جمعیت هلال احمر جهت دریافت خدمات تخصصی‌تر به بیمارستان معتمدی گرمسارمنتقل شدند.

وی افزود: یک نفر از مصدومین با توجه به شرایط و حال عمومی خوبی داشتند حاضر به انتقال نشده و بعد از انجام مراحل قانونی مورد نیاز بصورت سرپایی درمان شدند.

tags # تصادفات رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • رکورد زنی تعداد مجروح حادثه تصادف موتور سیکلت شکسته شد!
  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • کدام دعا به اجابت می رسد؟
  • نصاب سرمایه گذاری خارجی در ۱۶ سال گذشته، شکسته شد
  • پای شکسته در دست جهانبخش! (عکس)
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • روش خلاقانه لوله کش آمریکایی برای تعمیر راحت دوش شکسته حمام (فیلم)
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • تصاویر جدیدی که آنا نعمتی از خودش منتشر کرد
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد