Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@09:46:56 GMT

نام‌نویسی اردوی جهادی تابستان ۹۸ اغاز شد

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۴۶۶

نام‌نویسی اردوی جهادی تابستان ۹۸ اغاز شد

گروه جهادی راهیان شهادت از علاقه‌مندان به شرکت در اردوهای جهادی در زمینه های زیر در راستای تکمیل مدرسه حضرت رقیه (س) و رفع آسیب‌های اجتماعی منطقه در زمینه‌های:
عمرانی (بنا، سنگ کار، ایزوگام کار، برق کار، اهنگر، سفید کار، لوله کش و....)، پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، مهندسی کشاورزی، مهندسی صنایع، کار افرین، اشتغال زایی، فرهنگی و اموزشی نام‌نویسی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه جهادی راهیان شهادت از سال ۱۳۸۸ با هدف محرومیت زدایی در مناطق محروم کشور و در فضایی دانشگاهی شروع به فعالیت کرده است.
زمان اردوی جهادی: ۱۳۹۸/۵/۲۸ لغیت ۱۳۹۸/۶/۸
مکان اردوی جهادی: استان سیستان و بلوچستان شهرستان دلگان
علاقه مندان به شرکت در اردوی جهادی می‌توانند با شماره‌های: ۰۹۳۶۷۶۴۰۸۳۵ و ۰۹۱۲۴۲۳۶۴۳۵ (عظیمی) تماس بگیرند.

Attachments area

کد خبر 4674912 شیما دنیادار رستمی

منبع: مهر

کلیدواژه: اردوی جهادی مدرسه سازی اردوهای جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات ظهر دوشنبه اظهار کرد: اردوی ۳ روزه علمی فرهنگی راویان پیشرفت ویژه اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل از کارخانجات همدان و باغ موزه دفاع مقدس با هدف انعکاس و روایت این اخبار خوب و پیشرفت‌های صنعتی و تولیدی کشور به دانشجویان برگزار می‌شود.

وی افزود: راویان پیشرفت به دنبال معرفی بیشتر دستاوردهای صنعت و گسترش امیدآفرینی و انگیزه بیشتر برای تلاش و تولید در جامعه است.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل گفت: اساتید در تمام جریان سازی‌ها، انتشارات و مباحث مهم استان اردبیل به‌صورت جدی پای کار هستند و با امیدآفرینی در جامعه و بخصوص قشر دانشجویان، مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

میرزاد صلوات افزود: هر کدام از اساتید در اردوی راویان پیشرفت به عنوان یک راوی به دنبال تبیین، انتشار و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه اردوهای راویان پیشرفت زمینه‌ساز امیدآفرینی بیشتر در جامعه است، خاطرنشان کرد: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه است و با به تصویر کشیدن این دستاوردها، نگاه دانشجویان از اخبار منفی و کذب در حوزه اطلاع رسانی تغییر و خبرهای شفاف و واقعی در جامعه انعکاس داده می‌شود.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان بیان کرد: برگزاری چندین مورد اردوی راویان پیشرفت در سال جاری برنامه‌ریزی شده است که این اردوها با حضور اساتید و خانواده‌های آنها برگزار خواهد شود.

میرزاد صلوات برگزاری اردوی راویان پیشرفت را حرکتی مثبت دانست و افزود: تمام اقدامات و پیشرفت‌های دستاوردهای انقلاب اسلامی نشان از خودباوری جوانان انقلابی، همچنین اشاعه‌دهنده شعار «ما می‌توانیم» است.

کد خبر 6085447

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ادعا در اسپانیا؛ لوئیز دیاز عاشق بازی در بارسلونا
  • برپایی نمایشگاه مجسمه در قم
  • برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی در کاشمر
  • اردوی جهادی دانشگاه فرهنگیان نیر در روستاهای سرعین