Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@11:58:56 GMT

خوشامدگویی مارادونا به ده روسی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۵۹۵

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از اسکای اسپورت، دانیله ده روسی کاپیتان رم تصمیم گرفت که با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت راهی لیگ آرژانتین شود.

ده روسی بوکاجونیورز را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد و این باعث خوشحالی مارادونا شده است.

اسطوره فوتبال آرژانتین درباره انتقال ده روسی گفت: به این بازیکن برای انتخابش خوشامد می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ده روسی را زیاد نمی شناسم چرا که ارتباطی از نزدیک با هم نداشته‌ایم اما به او می‌گویم که در بوکاجونیورز آرامش لازم را خواهد داشت و می‌تواند روزهای خوبی را تجربه کند. به او خوشامد می‌گویم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

ده روسی بیش از یک دهه با پیراهن رم به میدان رفت و در بین هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخودار بود. پیش بینی می‌شد که این بازیکن راهی لیگ جزیره شود. او از دو تیم منچستر یونایتد و منچستر سیتی پیشنهاد داشت اما در نهایت تصمیم گرفت که راهی لیگ آرژانتین شود تا سالهای پایانی فوتبال خود را در آنجا سپری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مارادونا ده روسی رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه یاستربسکی وگل لهستان قبل از دیدار فینال پلاس لیگا، یک خبر خوش به هواداران خود داد و اعلام کرد به مدت یک فصل دیگر قرارداد مارسلو مندز را تمدید کرده است.

مارسلو مندز که از دو سال پیش هدایت یاستربسکی را بر عهده داشته است، توانسته با این تیم قهرمان لیگ و سوپر کاپ شود و به فینال لیگ قهرمانان راه یابد. مندز این فصل نیز رویایی کار کرده و باشگاهش را به فینال لیگ قهرمانان اروپا و لیگ لهستان رسانده و شانس کسب دو قهرمانی را دارد.

مارسلو مندز پس از پایان این فصل باشگاهی روی ماموریت بعدی خود که حضور آرژانتین در المپیک است تمرکز خواهد کرد، او در دوره قبلی المپیک آرژانتین را به مدال برنز رساند. مارسلو مندز در حال حاضر جز پنج مربی برتر جهان است. البته او باید ابتدا در لیگ ملتهای والیبال کسب سهمیه کند.

دیگر خبرها

  • بستری شدن اورژانسی کارلوس ته‌وز
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • جانشین خولیو ولاسکو با باشگاهش تمدید کرد
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید | ویدئو
  • ویدئویی کمتر دیده شده از مهارت‌های باورنکردنی مارادونا + ویدئو