Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز، در شب سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: سفر به کل شهرها، بخش ها روستاهای استان خوزستان فرصت مناسبی شده برای شنیدم حرف های مردم و مسئولان و پیگیری در رفع مشکلات متعدد در استان است که تا کنون این سفرها و دیدارها با مردم مومن و ولایتمدار خوزستان الحمدلله تاثیر گذار و مفید واقع شده است و همچنان این دیدار های چهر به چهره ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی ناپذیر حضرت آیت الله سید حسینی شاهرودی (ره) راتسلیت می گویم و همچنین پیرو دیدار با مردم یک نکنه قابل به ذکر اینکه که مردم صبور و ایثار گر و ولایتمداری را داریم که بایستی همه ماها در هر جایگاهی که هستیم قدر شناس این همه بزرگواران شریف ملت ایران و مخصوصا مردم همیشه در صحنه انقلاب در خوزستان باشیم .

وی با بیان بررسی مشکلات مردم استان و خصوصا هندیجان ولایتمدار گفت: خداوند توفیق داد چند شهر را سرکشی و با مردم دیدار ها داشتیم و ظاهر این آخرین شهر هست که با مردم ولایتمدار و انقلابی مردم هندیجان دیدار داریم و عمده مشکلاتی که مردم شهرستان به آن تاکید داشتند کمبود و مشکل آب شرب است وبعد کشاورزی و اشتغال بود که بخشی از آنها برای رفع و حل برمی گردد به همکاری مسئولان هندیجان و بخش های دیگر با بررسی در مرکزاستان و انشا اله در مرکزکشور پیگیری خواهد شد.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز عنوان کرد : ما با جدیت پیگیر رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته های مردم استان و هندیجان هستیم و مردم شریف و بزرگواری داریم و همه ماها موظف هستیم در کنار آنها باشیم و هر چه در توان داریم برای رفاه حال این بزرگواران بکار گیری نمائیم.

وی با اشاره به استقرار بعضی از ادارات در هندیجان بیان کرد : مردم هندیجان خواسته های بحقی دارند که یکی از آنها استقرار بعضی از ادارات در این شهرستان است که با جدیت در مرکز استان پیگیری می شود و همه ماها خادمان این بزرگواران منطقه هندیجان هستیم و دغدغه اصلی رفع و پیگیری مشکلات در تمام زمینه ها است که با یاری خداوند متعال حل خواهند شد.

در ادامه گزارش ، قشرهای مختلف مردم هندیجان و بسیجیان و مسئولان محلی ضمن خوش آمد گویی به حضور تاثیر گذار حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز، در دیداری صمیمی، خواسته های خود را مطرح و خواستار پیگیری شدند .

در پایان دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با مردم هندیجان، از پیگیری مشکلات مردم هندیجان همراه با بررسی ازخواسته های مردم تاکید برهمکاری نمود و از مهمانوازی اهالی منطقه هندیجان تقدیر و تشکر کرد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات ظهر چهارشنبه در حاشیه میز خدمت در شهرستان جم اظهار کرد: کاروان خدمت مسئولان استان بوشهر در سفر شهرستانی به شهرستان جم، ضمن دیدارهای چهره به چهره با مردم، بخشی از طرح‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه‌ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومان است، تصریح کرد: برپایی این گونه برنامه‌هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار ۳۶۵ میلیون تومان وام قرض الحسنه به خانواده‌های کم‌بضاعت و ۴۵ میلیون تومان مساعدت مالی بلاعوض به افراد نیازمند اختصاص داده شد.

پورات عنوان کرد: همچنین به سه نفر وسایل و خدمات توانبخشی اختصاص داده شد و فاکتورهای درمانی و کمک درمانی افراد محروم این شهرستان توسط هلال احمر استان تقبل هزینه شد.

وی گفت: در این دیدارها، ۲۵۵ میلیون تومان تسهیلات ضروری، ۱۱۰ میلیون تومان تسهیلات کارگشایی و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن به افراد تخصیص یافت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: در این دیدارها مهم‌ترین موضوعات متقاضیان در حوزه تسهیلات بانکی، اشتغال، اجرای طرح هادی، مشکلات ایثارگران و بنیاد شهید، منابع طبیعی، ثبت و اسناد و اداره کل ورزش و جوانان بوده است.

کد خبر 6087835

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • رسیدگی به مشکلات پلیسی شهروندان در مسجد زین العابدین منطقه حصیرآباد اهواز+فیلم
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن