Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت هوآوی به تازگی تلفن همراه انعطاف پذیر خود را با نام Huawei Mate X معرفی کرده است. با توجه به صحبت‌های مدیران هوآوی طرفداران این شرکت انتظار داشتند که این گوشی در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ معرفی و در خرداد ۱۳۹۸ به صورت رسمی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به دلیل مشکلات به وجود آمده برای هوآوی معرفی این گوشی با تاخیر مواجه شده و سرانجام در روز‌های اخیر معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین ویدئوی تبلیغاتی Honor X9 باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری آن را فاش کرد +فیلم

هوآوی قصد دارد تا شهرویور ماه سال جاری تغییرات بیشتری را روی Huawei Mate X ایجاد کند. کارشناسان فناوری این گوشی انعطاف پذیر هوآوی را رقیب تلفن همراه انعطاف پذیر Galaxy Fold شرکت سامسونگ می‌دانند. این گوشی با صفحه نمایشی به ابعاد ۸ اینج عرضه می‌شود و دارای وزنی برابر ۲۸۷ گرم است. وزن پایین و قابلیت‌های ارتباطی پیشرفته در کنار بدنه انعطاف پذیر مهم‌ترین ویژگی گوشی Huawei Mate X است.

وزن کمتر و باتری کوچک‌تر در گوشی انعطاف پذیر هوآوی

گوشی هوشمند Huawei Mate X با پردازنده قدرتمند Kirin 980 و فناوری پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم (5G) به مشتریان عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی برابر ۴۴۰۰ میلی‌آمپر و دارای ویژگی هماهنگی با شارژر فوق سریع و قدرتمند ۵۵ وات است. ویژگی‌های مذکور نشان می‌دهد مهندسان هوآوی علاوه بر ظاهر این گوشی به قطعات سخت افزاری Huawei Mate X و ویژگی‌های فنی آن نیز دقت بسیار زیادی کرده‌اند.

با اینکه هوآوی هنوز خبری رسمی از میزان ظرفیت ذخیره‌سازی این گوشی اعلام نکرده است، ولی شواهد حاکی از حضور حافظه‌ای ذخیره‌سازی برابر ۵۱۲ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی در این دستگاه است. هنوز مشخص نیست هوآوی گوشی انعطاف پذیر خود را با چه ویژگی‌هایی در کشور‌های مختلف عرضه می‌کند. قیمت این گوشی برای نسخه حافظه ۵۱۲ و رم ۸ گیگابایتی در حدود ۲۲۹۹ دلار است.

انتهای پیام/

هوآوی بازار گوشی‌های هوشمند را با تلفن همراه انعطاف پذیر خود تحت تاثیر قرار می‌دهد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر واقعی پیکسل ۹ پرو لو رفت
  • پیگیری انعطاف شغلی بانوان و مادران شاغل مدنظر دولت سیزدهم است
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • محدودیتی برای خرید مازاد تولید مرغ نداریم
  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۳۰ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • جبلی: عملیات «وعده صادق» پُر از دستاورد بود؛ ضربه‌پذیر بودن اسرائیل ثابت شد
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • استاندار خراسان رضوی: رژیم صهیونیستی بسیار آسیب پذیر است
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس