Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات کارگران جهان درکشور اسپانیا شهرتورتوزا که از تاریخ ۹تیرماه تا ۱۶ تیر ماه با حضور ۴۲ کشور و۴۰۰۰ ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی برگزار شد ضمن اینکه دراین مسابقات ۱۳۸ ورزشکار از ایران شرکت داشتند که تیم ملی کارگری شنای ایران در این رشته ورزشی با هفت شناگر ، یک مربی وسرپرست شرکت کرد که توانست ۵۳مدال رنگارنگ کسب کندو سهم جناب آقای ساسان کریمی بسیجی ورزشکار و شناگر مسجدسلیمانی که به عنوان کاپیتان تیم ملی شنا کارگران دراین مسابقات شرکت کرد، چهار طلا وهشت نقره ودوبرنز باشد که لقب پرمدال آور ترین ورزشکار جهان وکاروان ورزشی کشورمان را درطول تاریخ درمسابقات کارگران جهان به خود اختصاص داد ونکته قابل توجه این است وی درهنگام اهدای مدال با پیراهنی که تصویر مقام معظم رهبری و نوشته *من یک پاسدارم * برروی آن حک شده بود برروی سکو حاضر شد که توجه همگان را به خود جلب کرد وبازتاب خوبی در جهان داشت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دراین خصوص خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان از مسجدسلیمان گفت وگوی اختصاصی بااین ورزشکارخوشنام مسجدسلیمانی انجام داده که ماحصل را دراین گزارش می خوانید:

 

ساسان کریمی درگفت وگو با خبرنگار ما عنوان کرد: در این مسابقات که در کشور اسپانیا شهر تورتوزا که از تاریخ ۹ تیرماه تا ۱۶ تیر ماه برگزار شد ۱۳۸ شناگر حضور پیداکردند که در این بین تیم ملی شنای ایران با هفت شناگر، یک مربی وسرپرست شرکت کرد که توانست ۵۳ مدال رنگارنگ کسب کند که سهم من از این تعداد مدال، درمجموع ۱۴ مدال که شامل چهار طلا وهشت نقره ودوبرنز بود .
وی افزود : در این مسابقات ۴۲ کشور و۴۰۰۰هزار ورزشکار دررشته های مختلف ورزشی شرکت داشتند که بین این تعداد ورزشکار اینجانب به عنوان پرمدال آورین ترین ورزشکار تاریخ شناخته شدم که قبل از من درسطوح مختلف مسابقات آسیایی و المپیک کسی موفق به کسب این تعداد مدال نشد و این یک برند برای شهر واستان و کشور محسوب می شود که متاسفانه به چشم خیلی از مسئولین نیامد و در ارتباط با این مساله گلایه مند هستم.

 

وی همچنین نسبت به اقدام پهلوان منشانه خود که با پیراهن منقوش به* من یک پاسدارهستم * که تصویر مقام معظم رهبری بر روی آن نیز حک شده بود بر روی سکوی مدال آوران حاضر شده بود درگفت وگو باخبرنگار ما توضیح داد : هدف من از این اقدام این بود که با استفاده از این فرصتی که خدای متعال دراختیار من قرارداده بود به همه دنیا نشان بدهیم همه ما پاسدار وطنمان هستیم که ازخاک ومیهن خود دربرابرمتجاوزین دفاع خواهیم کرد.
وی افزود: در واقع کسانی تروریست هستند که داعش را پرورش دادند وخون ملت های بی گناه را ریختند و هدف ما این بود که این مسائل را ثابت کنیم وقصد ونیت دیگری درکار نبود.

وی همچنین نسبت به واکنش ها وبازتابی که نسبت به این اقدام به وجود آمد گفت : این مساله بازتاب خیلی مثبتی داشت بسیاری از افراد از محتوای نوشته وتصویر مقام معظم رهبری سوال می کردند ومانیز درکمال خونسردی به آن ها توضیح می دادیم تعدادی نیز عکس رهبری را درخواست می کردند که ما تعدادی تصاویر از ایشان همراه خود برده بودیم وبه آن ها می دادیم .
وی خاطرنشان کرد: البته دراین مسابقات حدود ۱۰ مدال من تحویل نگرفتم علت این کار نیزاین بود اهدای برخی مدال های من با اهدای مدال های ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی همراه بود ومن به بهانه های مختلف برای گرفتن مدال در سکو امتناع می کردم و بابت این مساله نیز اصلا ناراحت نیستم و به این کارخود افتخار می کنم که درآن لحظه روی سکو حاضرنشدم چون اصلا این رژیم غاصب را به رسمیت نمیشناسم.

کریمی افزود:البته این باردوم است که این اتفاق می افتد ودربازی های قبل که در ایتالیابرگزارشد این اتفاق افتاد ضمن اینکه عنوان کنم با رایزنی های صورت گرفته مشکلی بابت این قضیه به وجود نیامد و مدال ها وحکم های من به زودی تحویل داده خواهند شد.
این ورزشکار مسجدسلیمانی اضافه کرد:لازم است از زحمات سردارشاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان وجناب سرهنگ رحیمی حسینی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان که برای تجلیل وقدردانی از من به خانه ما تشریف آوردند کمال تشکر وقدردانی رابه عمل آوردند که با این اقدام خود ما را شرمنده خود کردند .وی درپایان افزود : این اقدام من درآن لحظه خود جوش بود نه کسی به من گفت واجباری درکار بود و تنها عشق به ولایت بود که باعث شد دست به این کار بزنم .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از بانیان این مسابقات گفت: امروز یکی از اهداف سازمان بهزیستی کشور ایجاد شادی و نشاط بین معلولین با ورزش می‌باشد.
اکبریان کارشناس توانبخشی و CBR بهزیستی شاهین دژ اظهار داشت: با اعتبار دریافتی از اداره کل بهزیستی استان توانستیم وسایل استاندارد برای برگزاری بازی‌های بومی محلی تهیه کنیم.
وی تصریح کرد:  که این دوره از بازی‌ها با حضور ۶۰ تن از معلولان دختر و پسر در قالب توانخواهان مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه با مجری گری موسسه خیریه شوق زیستن اجرا شد
این مسابقات در هفت رشته ورزشی برگزار و نفرات برتر توسط بهزیستی شاهین دژ تقدیر و جهت اعزام به بازی‌های استانی انتخاب شدند.

  

دیگر خبرها

  • روئینگ انتخابی المپیک آسیا - اقیانوسیه؛ راهیابی رضوانی به فینال B
  • ببینید | هدیه ویژه ورزشکار زن به علی دایی؛ اهدای مدال ملیکا رسولی کاراته باز زنجانی به اسطوره فوتبال
  • دعوت ۲ ورزشکار پیوند اعضا به انتخابی تیم‌های ملی پتانک و بولس
  • عملیات وعده صادق نمایش قدرت ایران مقتدر اسلامی بود
  • تقدیر امام جمعه خرمشهر از تنبیه اسرائیل
  • اعزام تیم‌های دراگون بوت سکان تهران و ملوان نداجا به شارجه
  • فرمانده سپاه حفاظت و امنیت مراکز هسته‌ای: مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل هستند
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید