Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:08:31 GMT

استقلال هنوز به کانسین پیشنهاد نداده است!

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۸۲۵

استقلال هنوز به کانسین پیشنهاد نداده است!

کانسین بازیکن برزیلی اوستنده از جمله بازیکنانی است که در هفته گذشته به صورت جدی به استقلال لینک شد و حتی رسانه های بلژیکی نیز به پوشش این اخبار و احتمال سفر او به تهران در روز چهارشنبه پرداختند؛ سفری که نه برای مذاکره بلکه برای تست پزشکی بود و نشان می داد که استقلالی ها کار جذب او را نهایی کرده اند.
با این حال و در شرایطی که برخی رسانه های ایرانی روز گذشته خبر از سفر کانسین به تهران در روز چهارشنبه دادند، مدیر برنامه های این بازیکن نیمه شب چهارشنبه این سفر را تکذیب کرد و تا ادعاهای جدیدی را مطرح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر برنامه ایرانی این بازیکن با بیان این نکته که استقلال تنها به این بازیکن علاقه مند است و هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به او نداده گفت که کانسین مورد توجه یک باشگاه دیگر در آمریکای جنوبی قرار دارد و وضعیت او برای استقلالی شدن مشخص نیست.
با این حال اما کانسین به سفر به ایران بی علاقه نیست و روز گذشته با انتشار تصویری به پیراهن ایران که نام رامین رضاییان روی آن دیده می شد، نشان داد که خود او نیز به حضور در تهران علاقه دارد اما فعلا شرایط به شکل مناسبی برای این بازیکن پیش نمی رود.
این ادعا در شرایطی مطرح می شود که مدیران استقلال تا به این لحظه به سیاست سکوت خود ادامه داده اند و امیرحسین فتحی که وعده استخدام یک هافبک با کیفیت به جای پاتوسی را داده بود، هیچ اظهار نظری درباره جذب کانسین و نام گزینه مورد نظر باشگاه نکرده و باید مانند دیاباته منتظر اقدام استقلالی ها برای جذب بازیکن در آن سوی مرزها باشیم تا آبی ها با دوباره با روش مورد نظر خود برای تقویت تیم گام بردارند.

251 251

کد خبر 1282925

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال لیگ برتر هجدهم لیگ برتر نوزدهم باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال ایران و آمریکا دونالد ترامپ انگلیس مجلس دهم خلیج فارس ایران و انگلیس نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • چهار بازیکن موردعلاقه اوسمار از لیگ برتر ایران
  • قطری‌ها ۳ بازیکن پرسپولیس را می‌خواهند
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق