Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان وبلوچستان از مسدود شدن راه های ارتباطی جنوب استان به دلیل بارندگی و طغیان رودخانه ها خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرحمن شهنوازی در گفتگو با عصرهامون گفت: به دلیل بارندگی های ناشی از پدیده مونسون و طغیان رودخانه ها در جنوب سیستان وبلوچستان برخی از محورهای مواصلاتی در این منطقه از جمله محور خیرآباد به ایرانشهر و ایرانشهر به مهرستان مسدود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: همچنین به دلیل طغیان رودخانه های فصلی در قصر قند راه مواصلاتی 40روستا با جمعیتی بالغ بر 6هزار نفر که شامل 1300 خانوار می شود نیز مسدود شده است که با توجه به اینکه راه ارتباطی با آنها بسته است امدادرسانی از طریق بالگرد در حال انجام می شود.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان وبلوچستان نیز از آمادگی کامل پرسنل برای امدارسانی خبر داد و گفت: از همان دقایق ابتدایی بارندگی و سیل، پرسنل جمعیت هلال احمر استان در منطقه حاضر شدند که تاکنون بالغ بر 40 چادر امدادی ویژه سیل زدگان برپا شده و کسانی که به دلیل طغیان رودخانه خانه و کاشانه خود را ترک کرده اند در این چادرها اسکان موقت داده شده اند.
 
رسول راشکی افزود: تجهیزات خودرویی و امدادی هلال احمر نیز به منطقه ارسال شده که علاوه بر خدمات رسانی به خودروهای گرفتار در سیلاب، چندین تخته پتو و 298 بسته غذایی نیز میان سیل زدگان توزیع شده است.
 
وی تاکید کرد: نیروهای جمعیت هلال احمر تا پایان این وضعیت در کنار سیل زدگان قرار دارند و کار امدادرسانی را انجام می دهند که به همین منظور به زودی تعداد هزار بسته سبد غذایی 72 ساعته میان مردم مناطق سیل زده توزیع می شود.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قدمی صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: جسد فرد جوانی که چند روز پیش در رودخانه سزار و در آبشار بیشه غرق شده بود توسط تیم غواصی جمعیت هلال احمر استان لرستان کشف شد.

وی افزود: جسد فرد غرق شده پس از ۱۲ روز کاوش توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان ازنا کشف و جهت اقدامات بعدی تحویل نیروهای انتظامی شد.

کد خبر 6084158

دیگر خبرها

  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • امدادرسانی‌ نیروهای عملیاتی هلال احمر به ۲۸ هزار و ۵۰۴ نفر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • جسد جوان ۲۸ ساله در رودخانه کاجو سیستان و بلوچستان کشف شد
  • محور چابهار - نیک‌شهر بازگشایی شد
  • هلال احمر در خط مقدم امدادرسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ آخرین وضعیت امداد رسانی در سیستان وبلوچستان