Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:21:11 GMT

ارتش با قایقران ها همکاری می کند

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۸۷۹

ارتش با قایقران ها همکاری می کند

فدراسیون قایقرانی و ارتش جمهوری اسلامی ایران تفاهمنامه گسترش همکاری های ۲ جانبه را امضا ‌کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران، با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش دیدار و گفت وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این دیدار علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران درباره تقویت همکاری‌ها و توسعه هرچه بیشتر ورزش قایقرانی صحبت و گفت وگو کرد و هر دو طرف بر همکاری های بیشتر تاکید کردند تا با استفاده از ظرفیت های طرفین، گام های مستحکمی برای توسعه رشته المپیکی قایقرانی برداشته شود.

 

در همین راستا تفاهم نامه همکاری بین فدراسیون قایقرانی ایران و سازمان تربیت بدنی ارتش در حوزه های آموزش، استعدادیابی و در نهایت بّعد قهرمانی این رشته به امضای دکتر علیرضا سهرابیان و امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رسید.

 

بنابراین گزارش، در پایان این دیدار، یادبود سازمان تربیت بدنی ارتش و لوح تبریک انتصاب علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی توسط رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش به وی اهداء شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خراسان جنوبي بیرجند شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه روزنامه شهرستان دزفول دزفول نماینده ولی فقیه در هرمزگان امام جمعه بندرعباس فدراسیون قایقرانی ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند

مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در حضور رئیس‌جمهوری ایران و نخست‌وزیر پاکستان، هشت سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

به گزارش شانا به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، امروز (دوشنبه، سوم اردیبهشت‌ماه) و در ادامه برنامه‌های سفر رسمی سیدابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی همراه به پاکستان، مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و پاکستان پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه در حضور رئیسی و شهباز شریف، هشت سند همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و مسائل حقوقی و قضایی امضا کردند.

ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک، همکاری در بخش سیما و رسانه، همکاری در بخش بهداشت دامی، همکاری‌های امنیتی، همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی، همکاری در بخش استاندارد و همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از سوی وزیران راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت/همکاری با کشورهای همسایه و مستقل گسترش می‌یابد/ ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای صدور خدمات فنی-مهندسی دارد
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترکیه
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند