Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@14:56:57 GMT

اعزام پنج هزار خانواده انتظامی به کربلای معلی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۸۹۲

اعزام پنج هزار خانواده انتظامی به کربلای معلی

 حجت الاسلام'سید علیرضا ادیانی' روز چهارشنبه در بدو ورود به فرودگاه بین المللی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با عنایت حضرت حق و استمداد از روح سید الشهدا برنامه ریزی شده تا ۱۰ هزار نفر از کارکنان، همسران و فرزندان  ناجا به زیات امام حسین(ع) اعزام شوند.

وی ادامه داد: عقیدتی سیاسی ناجا در طول این سفر معنوی برنامه های تقویتی پیش بینی کرده که تا کنون بسیار موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: برنامه های سفر به مشهد مقدس و عتبات عالیات نیز برای کارکنان خدوم نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان امسال اجرایی خواهد شد.

وی هدف از سفر خود به سیستان و بلوچستان را ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و فرمانده ناجا به کارکنان نیروی انتظامی بویژه مرزداران غیور این استان ولایتمدار عنوان کرد.

حجت الاسلام ادیانی اظهار داشت: نیروی انتظامی در جامعه مسئولیت بسیار مهم و خطیری از جمله تامین امنیت، امنیت فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی و روانی، حفظ ارزش های جامعه و مبارزه با ناامنی‌ها را برعهده دارد.

وی تصریح کرد: حضور در این میدان ها بویژه در میدان مبارزه با تهدیدات اجتماعی از جمله رصد فضای مجازی، ارتباط با بزهکاران و برخورد با اشرار مستلزم یک استحکام درونی بالایی است که قطعا با برنامه ریزی های دقیق و تربیت نیروی تراز این ماموریت و انقلاب می توان از مغلوب شدن آنان در این فضاها جلوگیری کرد.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه برنامه های متنوعی در این رابطه از جمله دوره های تربیت عالی« نسیم معرفت» که مرکز تربیت عالی مشهد مسئول برگزاری این دوره هاست ویژه برنامه هایی با هدف تقویت و استحکام مسائل خانوادگی کارکنان اجرا می کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه کارکنان نیروی انتظامی استقبال بسیار خوبی از دوره های معرفت دارند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: علاوه بر اینها برنامه های قرانی که امروز هم شاهد برگزاری سی و دومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه نیروهای مسلح که میزبانی آن با انتظامی است در سراسر کشور هستیم پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: بخش عظیمی از کسانی که در این مسابقات شرکت می کنند از کارکنان نیروی انتظامی هستند که این برای ما یک افتخار محسوب می شود.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: با اهتمام فرماندهان و روئسای عقیدتی سیاسی ناجا نیمی از کارکنان انتظامی از یک جزء تا کل قران کریم را حفظ هستند.

وی بیان کرد: انس و ارتباط با قرآن کریم می تواند سبب نورانیت در مقابل ظلمت خواهش های نفسانی شود که این برنامه به طور مداوم درحال اجراست.

۳۲۱۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عتبات عالیات انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در آستانه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج در نشست خبری  شرکت کرد و به خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۷۶۰ برنامه در سطح بسیج و ۱۴۱ برنامه در سطح سپاه طی هفته عقیدتی و سیاسی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام میثم فیاضی ادامه داد: برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها، تجلیل از هادیان سیاسی و مربیان حلقه‌های صالحین، برپایی حلقات صالحین، برگزاری مسابقه نقاشی و خطاطی در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب از آثار شهید مطهری و سایر شهدا اهم برنامه‌ها است.

وی، بصیرت دهی به جامعه را از عمده برنامه های سپاه و بسیج در هفته عقیدتی، سیاسی اعلام کرد و گفت: امروزه جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه است. 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار کرد: جامعه ای موفق است که اهل بصیرت باشند و با گذشت ۴۵ سال از انقلاب، مردم به واسطه بصیرت و آگاهی ایجاد شده، در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره حضور فعال داشتند. 

وی تشریح ثمرات و موفقیتهای انقلاب اسلامی را از مصادق جهاد تبیین دانست و گفت: وعده صادق تجلی و مایه تبلور انقلاب اسلامی بود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای استان، تاکید کرد: ایران، آرمانی ترین کشور در دفاع از دین و استقلال در دنیا است لذا تبیین دستاوردها و موفقیتهای نظام در دستور کار قرار گیرد. 

از ۸ تا ۱۳ اردیبهشت ماه به عنوان هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • (تصاویر) بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • عکس/ بارش باران بهاری در کربلای معلی
  • بارش باران بهاری در کربلای معلی