Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@02:21:45 GMT

حمل بار از شبکه‌ریلی سمنان ۲۵ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۸۹۲۰

حمل بار از شبکه‌ریلی سمنان ۲۵ درصد افزایش یافت

فرشاد زادخور روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بهار سال گذشته ۴۸ میلیون و ۳۵ هزار تن کیلومتر بار از خطوط ریلی استان سمنان جابجا شد که این رقم برای امسال ۵۹ میلیون و ۸۶۹ هزار تن بوده است.

وی ادامه داد: در مدت مذکور در سال جاری ۷۹ هزار و ۲۷۹ تن بار برای جابجایی از طریق خطوط ریلی در استان بارگیری شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن شمال شرق (۱) با بیان اینکه در بهار سال گذشته ۷۳ هزار و ۹۷۱ تن بار برای جابجایی از طریق خطوط ریلی در سمنان بارگیری شد، گفت: در این مدت ۱۵۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تن بار مرزی از خطوط ریلی استان عبور کرد.

زادخور تصریح کرد: برای سال جاری ۱۸۰ میلیون و ۹۸۴ هزار تن بار مرزی از خطوط ریلی استان سمنان عبور کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش یافت.

در دولت تدبیر و امید در مجموع بیش از ۹۰۰ کیلومتر راه آهن جدید به شبکه حمل و نقل ریلی کشور افزوده شد و یک هزار و ۴۰۰ کیلومتر از خطوط راه آهن ۲خطه شد.
در این دولت ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه آهن نوسازی و بهسازی شد و چهارهزار واگن باری توسط بخش خصوصی، حدود ۳۲۰ لوکوموتیو و ۳۳۰ واگن مسافربری به شبکه حمل و نقل ریلی کشور اضافه شد.

روزانه ۸۰ قطار مسافربری و ۲۰ قطار باری از خطوط ریلی استان سمنان عبور می کند.

۷۳۳۹/۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان راه آهن حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم روند افزایش دمای هوا در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ بر اساس تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش یابی، سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر بیشتر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • تداوم روند افزایش دمای هوا در سمنان
  • افزایش ۲۴٫۷ درصدی تسهیلات پرداختی شبکه بانکی در سال ۱۴۰۲
  • تداوم وزش باد و افزایش دما در سمنان
  • ◄ کاهش سهم حمل ونقل ریلی در سفرهای نوروزی
  • افزایش سرعت تجارت با همکاری شرکت حمل و نقل کشتیرانی و راه آهن
  • کشف جرایم سایبری در استان سمنان ۳۲ درصد رشد داشت
  • ۲ برابر کردن ظرفیت شبکه‌های برق شهری با تکنیکی نادر