Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان مرکزی، احمد حاج‌دایی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی با اشاره به آغاز پویش «جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای مناطق سیل‌زده» گفت: هدف این پویش جمع‌آوری وسایل سرمایشی برای سیل‌ زدگان استان خوزستان است.

حاج‌دایی تصریح کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با اینکه نباید سیل‌زدگان را فراموش کرد به همین دلیل این پویش از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است و با اجرای پویش اشاره شده و جمع‌آوری مبالغ کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان، وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی و یخچال خریداری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: بر این اساس هموطنان می‌توانند با مراجعه به سایت بهزیستی از طریق درگاه اینترنتی کمک خود را اهدا کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این کار خیر و خدا‌پسندانه می‌توانند هدایای نقدی و غیر‌نقدی خود را از طریق نرم‌افزار سکه سامانه کیف همراه با شماره گیری #5*5*741*، شماره حساب‌های مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی بانک ملی 2173455204003، دستگاه‌های خود پرداز کلیه بانک‌ها و جهت کمک‌های غیر‌نقدی با شماره 32231200 تماس حاصل فرمایند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان مرکزی اضافه کرد: طرح صدقه تلفنی به شماره 7728 یکی دیگر از راه‌های کمک به نیازمندان است که علاقمندان می‌توانند با این شماره‌ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنا مرکزی بهزیستی استان مرکزی سیل خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله

به گزارش خبرگزاری مهر، شماره چهارصد و چهلم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با تیتر یک «شب قدر غرب آسیا» منتشر شد.

در این شماره، ابعاد و پیام‌های عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با نام «وعده صادق» و با رمز «یا رسول‌الله (ص)» مورد بررسی قرار گرفته است.

همچنین به مناسبت اول اردیبهشت ماه، سالروز بزرگداشت سعدی و روز نثر فارسی، توصیه‌های رهبر انقلاب درباره پاسداشت زبان و ادبیات فارسی مرور شده است.

خط حزب‌الله چهارصدوچهل به روح مطهر شهیدان امنیت محسن کمالی‌دوست، اسماعیل بزی‌الله‌ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی، تقدیم می‌شود.

کد خبر 6081472 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • نمایشگاه اطلاع رسانی هفته سلامت در خراسان‌شمالی افتتاح شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان