Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام نظامی روسیه گفت، بمب‌افکن‌های روسی و چینی در جریان پرواز مشترک بر فراز آب‌‌های بین‌المللی دریای ژاپن و دریای شرق چین،۱۱ بار توسط جنگنده‌های خارجی همراهی شدند، ولی برخورد خلبانان هواپیماهای کره جنوبی کاملاً غیرحرفه‌ای بود. ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، سرهنگ "سرگئی کوبیلاش" فرمانده بخش هوانوردی دورپرواز نیروهای هوا-فضای روسیه اعلام کرد بمب‌افکن‌های موشک انداز روسی از نوع «توپولوف-95 ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی» و هواپیماهای بمب‌افکن چینی از نوع «هوان-6کا» در زمان اجرای وظایف خود در پروازهای مشترک در آسمان آب‌های بین المللی دریای ژاپن و دریای شرق چین، 11 بار توسط جنگنده‌های خارجی همراهی شدند. به گفته وی، ولی در این بین خلبانان هواپیماهای کره جنوبی  کاملاً غیرحرفه‌ای با این مسئله برخورد کردند.

این مقام نظامی روس یادآور شد: «گروه پروازی متشکل از دو بمب‌افکن روسی «توپولوف-95 ام.سی» و دو بمب‌افکن «هوان-6کا» نیروی هوایی چین، در جریان پرواز مشترک خود کاملاً در مسیر برنامه ریزی شده که خود از قبل تعیین شده بود پرواز کرده و در آسمان آب‌های بین المللی دریای ژاپن و دریای چین شرقی قرار داشتند. با این جود در طول این پرواز مشترک  11 جنگنده خارجی در مسیرهای از این پرواز آنها را همراهی کردند.»

وی افزود، هواپیماهای روسی حدود 9 هزار کیلومتر پرواز کرده و در گشت‌های مشترکی به همراه هواپیماهای نیروی هوایی چین داشته و در حال حاضر در فرودگاه‌های محل استقرار خود به زمین نشسته‌اند.

مسکو ادعای نقض حریم هوایی کره جنوبی توسط بمب‌افکن‌ روسی را رد کرد

سرهنگ کوبیلاش تاکید کرد، خلبانان روسی در طول این پرواز به طور دقیق کلیه قوانین مربوط به رژیم پرواز را رعایت کردند و بر اساس اطلاعات کنترل پروازها، حریم هوایی کشورهای کره جنوبی و ژاپن به هیچ وجه نقض نگردیده و فاصله آنها با جزایر مورد اختلاف نزدیک به آنها حدود 25 کیلومتر بود. به همین دلیل اقدام خلبانان کره جنوبی را تنها می‌توان «خشونت هوایی» نامیدو برخورد آنها با هواپیماهای روسی کاملاً غیرحرفه‌‌ای بود.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,87,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کره جنوبی اخبار "روسیه" اخبار "ژاپن" اخبار "چین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کره جنوبی اخبار روسیه اخبار ژاپن اخبار چین کره جنوبی اخبار روسیه اخبار ژاپن اخبار چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زیباترین نمایش های هوایی جنگنده ها (فیلم) نحوه ساخت موتور فوق پیشرفته جنگنده اف 35 (فیلم) تیک‌آف سوخو ۵۷ در کولاک و فرودگاه یخ‌ زده (فیلم)

دیگر خبرها

  • عملیات ساخت جنگنده‌های فوق پیشرفته سوخو ۵۷ در روسیه (فیلم)
  • آغاز رزمایش دریایی آمریکا-فیلیپین با حضور ۱۷ هزار نیروی نظامی
  • آغاز رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین
  • استراتژی جدید غرب برای تسهیل عملیات F-۱۶ در اوکراین/ سامانه پدافندی S-۴۰۰ روسیه در کریمه چگونه منهدم شد؟ +عکس و فیلم
  • تصاویری از لحظه هدف قرار گرفتن جنگنده اوکراینی در باند فرودگاه | ویدئو
  • پکن میزبان مقامات ارشد دریایی ۳۰ کشور
  • این جنگنده بدون خلبان جنگید
  • جنگ اوکراین در پی سرنگونی یک بمب افکن راهبردی روسیه تشدید شد
  • جنگنده‌های «سوخو ۳۵» در راه تهران