Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@07:40:49 GMT

شما «ناخونک» می‌زند/طنز ۹۰ قسمتی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۱۹۶۹۸

مجموعه ۹۰ قسمتی «ناخونک» از روز شنبه (پنجم مرداد ماه) هر شب ساعت ٢٣ روی آنتن شبکه شما خواهد رفت .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه، این سریال با نگاهی طنز و با استفاده از آیتم‌های نمایشی کوتاه چند دقیقه‌ای تلاش دارد تا ضمن فرهنگ‌سازی و نقد عادت‌های ناپسند شهروندی و اجتماعی فضایی شاد و مفرح را به بیننده القاء کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموعه «ناخونک» با زمان پیش‌بینی شده ۴۰ دقیقه‌ای و میانگین ۱۰ آیتم برای هر قسمت طراحی شده است.

«ناخونک» بر روی موضوعاتی چون کانون خانواده، اختلاف نسلها، مشکلات شهروندی و آپارتمان‌نشینی، مشکلات بیمارستان‌ها، هزینه‌های درمان، فرهنگ کتابخوانی، توجه به اماکن عمومی، ورزش و سلامتی، تربیت فرزندان و موضوعاتی از این دست تمرکز دارد.

مجموعه «ناخونک» به تهیه‌کنندگی محمد صالحیان و کارگردانی و سرپرستی نویسندگان یزدان فتوحی و با همراهی شهرام خلج به عنوان طراح گریم تولید شده است. 

مریم امیرجلالی، عزت‌اله مهرآوران، حسین رفیعی، شهاب عباسی، ابراهیم شفیعی، یزدان فتوحی، مهرناز افلاکیان، آرش میراحمدی، نادر داهیم، ژاکلین آوازه، میرحامد تهرانی، مرتضی رستمی، محمدرضا خسروی، مهران ضیغمی و ... از جمله بازیگران سریال «ناخونک» هستند.

این مجموعه ۹۰ قسمتی از روز شنبه (پنجم مرداد) هر شب ساعت ٢٣ و تکرار آن روز بعد ساعت ١٤ از شبکه شما پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ناخونک شبکه شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی، مجموعه پویانمایی «شکرستان» که همه عناصر آن برگرفته از فرهنگ، آداب و رسوم، ظرفیت‌های هنر ایرانی است به تهیه کنندگی سید مسعود صفوی و کارگردانی هژیر ضیایی در مرکز پویانمایی صبا تولید شده است.

این مجموعه، با سبک قصه‌گویی اصیل ایرانی با استقبال خوبی همراه بوده و تاکنون به زبان‌های عربی، انگلیسی و زبان برخی از کشورهای آسیای جنوب شرقی دوبله شده است.

در سری جدید «شکرستان» محور اصلی حول محور محیط زیست، آب و صرفه جویی در مصرف آب است و پایه‌های فیلمنامه بیشتر بر مبنای این موضوع ها پی‌ریزی شده است.

کد خبر 6076902 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • مجموعه «هیس هیچی نیست» از شبکه دو
  • «بازی اختاپوس» امشب در تلویزیون
  • خبر‌های رسانه بیست وهفتم فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۲۶ فروردین
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین
  • روز‌های داغ «افعی تهران»
  • «شکرستان» به آنتن بازگشت/ پخش از شبکه یک
  • ببینید | «خط رو خط» در شبکه نسیم
  • سری جدید «شکرستان» در قاب شبکه یک
  • «مشاور»، در شبکه دو سیما