Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دالیلا استراماچونی همسر سرمربی ایتالیایی استقلال که امروز به همراه فرزندانش وارد تهران شد با استقبال غافلگیرکننده‌ای از سوی کاربران ایرانی فضای مجازی به ویژه هواداران استقلال روبرو شده است.

در حالی که میانگین لایک پست‌های پیشین او در اینستاگرام کمتر از ۲هزار بود، اولین پست او در ایران با کپشن «خانه جدید ما» تا لحظه انتشار این خبر با ۶۵هزار لایک و ۱۳هزار نظر که غالباً خوش‌آمدگویی به اوست همراه شده است!

منبع: برترین‌ها

انتهای پیام/

استقبال غافلگیرکننده آبی‌ها از همسر استراماچونی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همسر استراماچونی سرمربی استقلال اینستاگرام استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) حضور غافلگیرکننده امیر قلعه نویی در باشگاه ترکیه ای

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران که اخیرا برای سفر تفریحی به ترکیه رفته، از باشگاه آلانیا اسپور دیدن کرد و همچنین با سرمربی و مدیر این باشگاه هم دیداری جالب داشت.

باشگاه آلانیا با انتشار تصاویری از حضور قلعه‌نویی در این باشگاه نوشت: سرمربی تیم ایران با مولود چاووش اوغلو مدیر و فاتح تکه سرمربی تیم دیدار کرد.

قلعه‌نویی بعد از این دیدار آنطور که باشگاه آلانیا از او نقل قول کرده، گفته: آلانیا نمایش خوبی در این فصل داشته است. من به خاطر بازیکنان ایرانی شاغل در سوپرلیگ بازی‌های لیگ ترکیه را دنبال می‌کنم و از وضعیت تیمتان اطلاع دارم.

او همچنین در مورد امکانات آلانیا گفت: از آنجایی که خانه ای در آلانیا دارم، سال‌هاست آلانیا اسپور را دنبال می‌کنم. آلانیا اسپور به عنوان تیمی که فوتبال بسیار خوبی بازی می‌کند، مورد توجه من قرار دارد. من همچنین فرصت صحبت با مربی فاتح تکه را داشتم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

آلانیا اسپور چند سال پیش سجاد شهباززاده را در اختیار داشت و در سال‌های اخیر نیز بارها رودرروی تیم‌هایی با حضور بازیکنان ایرانی از جمله مجید حسینی، وحید امیری و علی کریمی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • عاقبت لایک‌های جنجالی: الخاندرو گارناچو توسط اریک تن هاخ تنبیه می‌شود!
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد
  • استقبال ویژه دهه شصتی‌ها از مراکز همسرگزینی
  • مدیرعامل استقلال به مالک تراکتور دلداری داد (عکس)
  • اسپانسری که استقلال را حذف کرده بود به آبی‌ها کمک می‌کند؟
  • استقبال همسر دانشمند هسته‌ای شهید به حملات تنبیهی سپاه
  • لایک جنجالی گارناچو علیه تن هاخ: سپر بلا کردن بازیکن 19 ساله کار درستی نیست!
  • حضور غافلگیرکننده امیر قلعه‌نویی در باشگاه ترکیه‌ای
  • (عکس) حضور غافلگیرکننده امیر قلعه نویی در باشگاه ترکیه ای
  • فیلم| کاپیتان استقلال به کمک جیمی‌جامپ زن اراکی آمد