Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیف‌الله ابوترایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کسانی که فاقد کارت ملی هوشمند هستند می‌توانند برای شرکت در انتخابات شورایاری‌ها از رسیدی که بعد از تکمیل ثبت‌نام تحویل افراد داده می شود، استفاده کنند.

او افزود: کسانی که هنوز نسبت به ثبت‌نام کارت ملی هوشمندشان اقدام نکرده‌اند بایستی هرچه سریع‌تر اقدام کنند تا با رسید دریافتی بتوانند در این انتخابات مشارکت داشته‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی گفت: افرادی که کارت ملی نداشته یا شماره ملی خود را فراموش کرده‌اند اگر نیاز به گواهی در این خصوص دارند می‌توانند به دفاتر پست و پیشخوان  و ثبت‌احوال مراجعه کنند و با اعلام مشخصاتشان نسبت به شماره ملی خود آگاه شوند.

کد خبر 449099

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ثبت احوال شورا یاری کارت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۱۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام دانشگاه آزاد ثبت نام از روز شنبه ۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقطع دکتری تخصصی ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

همچنین لازم است پس از انتخاب رشته/محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام داوطلب تهیه و تا زمان اعلام نتایج حفظ شود.

کد خبر 6086639

دیگر خبرها

  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • خبر مهم درباره یارانه کودکان شیرخوار؛ طرح یسنا چیست و چه کسانی آن را دریافت می‌کنند
  • چالش داده‌ها در عصر ابزارهای پوشیدنی/ هوش مصنوعی زمین بازی را تغییر می‌دهد
  • هیچ فناوری بدون مبنای هستی‌شناسانه نیست
  • کاهش میانگین تورم سالانه به کمتر از ۴۰ درصد/ نرخ تورم برای دهک بدون یارانه نقدی چند درصد است؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!