Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی رئال مادرید تایید کرد وضعیت مصدومیت مارکو آسنسیو چندان خوب به نظر نمی‌رسد.
به گزارش آریا، کهکشانی‌ها در دومین بازی پیش فصل، موفق شدند در ضربات پنالتی از سد آرسنال عبور کنند. در این بازی که در وقت‌های قانونی با تساوی 2-2 خاتمه یافت، بیل و آسنسیو برای رئال مادرید گلزنی کردند. خبر بد برای رئال اینکه آسنسیو به عنوان بهترین بازیکن زمین، در دقیقه 64 به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از مارکا، زیدان پس از بازی گفت:
وضعیت مارکو زیاد خوب به نظر نمی‌رسد و ما همه نگران او هستیم. امیدواریم مشکلش چندان جدی نباشد و هر چه زودتر بتواند به میادین برگردد ولی همان طور که گفتم، زیاد خوب به نظر نمی‌رسید. مشکل از زانوی او است و فورا به بیمارستان منتقل شد. باید ببینیم چه می‌شود. همه نگران و ناراحت هستیم. تاثیر مصدومیت آسنسیو روی آینده بیل؟ همان طور که گفتم، همه برای مارکو ناراحت هستیم و این دو قضیه هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند.
بیل؟ او امروز عالی بازی کرد و برایش خوشحالم. گرت فعلا با ما است و امروز هم برخلاف بازی قبل، خودش می‌خواست بازی کند. تصمیم با من است و او امروز به میدان رفت و عالی هم بازی کرد. اما نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. هیچ چیز عوض نشده و بیل فعلا با ما است و خواهیم دید چه می‌شود. روی همه حساب می‌کنیم. در فاز آماده سازی هستیم و می‌دانیم باید بهتر از این بازی کنیم.
انتقال سبایوس به آرسنال؟ هنوز چیزی رسمی نشده و باشگاه هم چیزی به من اعلام نکرده است. باید منتظر ماند و دید چه می‌شود.
ماریانو؟ او در کنار ما است و تمرین می‌کند. امروز بازی نکرد و خواهیم دید در بازی سوم فرصتی به او می‌رسد یا نه.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: زیدان آسنسیو بیل رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست

به گزارش "ورزش سه"، نساجی قائم‌شهر امروز با غایبان پرشماری در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر از تراکتور تبریز میزبانی می‌کند که محمود قائدرحمتی به علت آسیب‌دیدگی و محمدرضا آزادی به‌خاطر محرومیت از جمله آنها هستند، اما علاوه بر آنها در خط دفاعی نیز سه بازیکن ازجمله سید محمداحسان حسینی حضور ندارد.

سید محمداحسان حسینی که پس از تجربه بازی در پرسپولیس و شهرخودرو مشهد راهی آلومینیوم اراک شد و در تابستان گذشته به نساجی مازندران پیوست، یکی از 5 غایب تیمش در جدال با تراکتور است.

این مدافع چپ پا که در فصل جاری لیگ برتر 17 بازی و در لیگ قهرمانان آسیا 5 بازی انجام داده و نمایش خوبی در ترکیب نساجی مازندران داشته، به دلیل آسیب‌دیدگی دور از فهرست نفرات تیمش در مسابقه امروز مقابل تراکتور است.

احسان حسینی در دیدار هفته گذشته مقابل سپاهان هم به علت آسیب‌دیدگی حضور نداشت که این مصدومیت در بازی امروز برابر تراکتور هم همراه او بوده و دور از لیست است.

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • بایرن‌مونیخ دست به دامن اسطوره رئال شد!
  • چپ‌پای پرسپولیسی مقابل تراکتور نیست
  • رئال نگران بازی رفت مقابل بایرن: کمک‌مان کنید!‏
  • عملکرد عالی آندری لونین مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • قهرمانان غیرمنتظره: چه کسی باور می‌کرد!
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رفع خرابی برق در ۵۶۴ نقطه/وضعیت شبکه برق هرمزگان پایدار شد