Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهم‌ترین حوادث امروز دوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۲۲۰ متر کابل فیبر نوری لرزه نگاری در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به کشف ۲۲۰ متر کابل فیبر نوری در یکی از روستا‌های بخش چوار، گفت: یک نفر در رابطه با این موضوع دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ قدرت حیدر زاد جانشین انتظامی شهرستان ایلام گفت: ماموران انتظامی شهرستان پس از مطلع شدن از سرقت کابل فیبر نوری شرکت لرزه نگاری، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی بخش قرار گرفت.

وی افزود:پس از تحقیقات گسترده و با اشرافیت کامل، سارق شناسایی و تحت کنترل پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حیدری زاد بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در بازرسی از منزل متهم مقدار ۲۲۰ متر کابل فیبر نوری که از شرکت لرزه نگاری به سرقت رفته بود کشف شد.

وی با بیان اینکه اموال مسروقه تحویل شرکت مذکور شده است اضافه کرد:متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام یادآورشد: شهروندان توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرگرد فرود امانی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در حین کنترل محورهای مواصلاتی، مأموران انتظامی ایستگاه شهید موسوی شهرستان دیلم به یک دستگاه خودرو اتوبوس اسکانیا مشکوک می‌شوند که جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیلم گفت: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متوقف شده انواع شیرآلات قاچاق فاقد مدارک معتبر قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دیلم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق کشف شده از این خودرو ۸ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و تعداد یک نفر متهم دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6062221

دیگر خبرها

  • با فیبر نوری سرعت اینترنت ۱۰۰ برابر خواهد شد
  • کشف بیش از یک کیلوگرم زعفران تقلبی در بیرجند
  • توضیح وزیر ارتباطات درباره شرایط افزایش سرعت اینترنت
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • کشف لوازم خانگی قاچاق در شهرستان مهر
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟
  • وقوع زمین لرزه در کرمانشاه
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • گیلان در یک سال گذشته ۵۹ بار لرزید/ وقوع ۲ زلزله بالای ۴ ریشتر