Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان با بیان اینکه اختتامیه مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان فردا برگزار می شود، گفت: دو تیم «برهان» و «وحدت در کثرت» به مناظره خواهند پرداخت.

محمودرضا ایزددوست در حاشیه برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا – منطقه گیلان، اظهار کرد: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در استان گیلان از روز یکشنبه، 31 تیرماه در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان آغاز شده و تا فردا، 2 مردادماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همت سازمان دانشجویان ایران برگزار می‌شود، افزود: امسال 14 تیم شرکت کننده از دانشگاه های گیلان در این دوره حضور داشتند.

دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان از برگزاری مرحله نهایی و اختتامیه مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در استان گیلان خبر داد و گفت: امروز مرحله نیمه نهایی مسابقات مناظره بین تیم های «بیست و یک» و «برهان» و «وحدت در کثرت» و «پیشگامان سخن» برگزار شد.

ایزددوست از ناکامی دو تیم «بیست و یک» و «پیشگامان سخن» از صعود به مرحله نهایی خبر داد و اضافه کرد: تیم «برهان» در موضع موافق با گزاره «در شرایط بحرانی ارائه کمک های مردمی به آسیب دیدگان تنها باید از طریق ارگان های رسمی مدیریت شود» و تیم «وحدت در کثرت» نیز در موضع موافق با گزاره «در صورت عدم بازگشت آمریکا به برجام مذاکره با این کشور بر خلاف منافع ملی است» به مرحله نهایی راه یافتند.

وی با بیان اینکه اختتامیه مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان در گیلان ساعت 10 صبح فردا، 2 مردادماه در مجتمع آموزشی و پژوهشی سازمان جهاددانشگاهی گیلان  واقع در مسکن مهر رشت برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی دو تیم «برهان» و «وحدت در کثرت» به مناظره خواهند پرداخت و تیم برتر به مسابقات منطقه ای صعود می کند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان دانشجویان ایران کمک های مردمی مسکن مهر برجام قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات

به گزارش جام جم آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران به دنبال برتری برابر کویت در سومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق شد به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا شود.

شاگردان وحید شمسایی در مرحله یک چهارم نهایی روز چهارشنبه هفته جاری ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف قرقیزستان خواهند رفت و در صورتی که در این دیدار به برتری برسند علاوه به صعود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را هم کسب خواهند کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به شرح زیر است:

چهارشنبه ۵ اردیبهشت:
‌* تاجیکستان - افغانستان ۱۰:۳۰
* ایران - قرقیزستان ۱۲:۳۰
* تایلند - عراق ۱۴:۳۰
* ازبکستان - ویتنام ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • برگزاری نخستین المپیاد ملی هنر در گیلان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • اختتامیه هشتمین دوره جایزه محیط زیست همزمان با روز زمین پاک برگزار شد