Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش پایگاه خبری امتداد، حجت‌اله صیدی در این پیام، بر حمایت بانک صادرات ایران از این نسل امیدآفرین کشور در راستای مأموریت و مسئولیت اجتماعی بانک تأکید کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی تکواندو نوجوانان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا (٢٠١٩- اردن) را به مردم شریف ایران و خانواده‌های محترم ایشان صمیمانه تبریک می‌گویم و تلاش‌های ارزشمند همراه با متانت و اخلاق‌مداری ایشان را در سپهر قهرمانی تکواندو آسیا ارج می‌نهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موفقیت‌ بزرگ و افتخار ارزشمند که با تلاش و کوشش این عزیزان و مربیان سخت‌کوش حاصل شده است، گویای آن است که این نسل امیدآفرین کشورمان بیش از هر زمان دیگری شایسته اعتماد، اتکا و پشتیبانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی هستند و بانک صادرات ایران ضمن افتخار به حمایت از این‌ تیم موفق، در راستای مأموریت و مسئولیت اجتماعی ترسیم‌شده، همچنان خود را موظف به حمایت از این سرمایه‌های کم‌نظیر و خلق این قهرمانی‌های فاخر و ارزشمند می‌داند.

حجت‌اله صیدی

مدیرعامل بانک صادرات ایران


true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس

بیانکونری، فتح‌ اسکودتو را به رقیب دیرینه‌اش تبریک گفت

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

در پی این اتفاق، باشگاه یوونتوس با انتشار پیامی کوتاه در شبکه اجتماعی X، قهرمانی اینتر را به اعضای این تیم تبریک گفت. یوونتوس رقیب دیرینه اینتر در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و کری‌خوانی سنگینی بین هواداران دو تیم وجود دارد. حساسیت تقابل‌های دو به تیم به حدی است که جدال آن‌ها به دربی ایتالیا شهرت پیدا کرده‌است.

به اینتر بابت فتح اسکودتو تبریک می‌گوییم

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روز روانشناس ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز مشاور
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • یوونتوس، قهرمانی اینتر در سری آ را تبریک گفت + عکس
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت