Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار خرم دل ضمن قدردانی از مواضع مقتدرانه سردار اشتری گفت:نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و اقتدار و برخورد قاطعانه با قانون شکنان و هنجارشکنان از مهمترین مطالباتی است که از این نیروی خدوم وجود دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص سخنرانی فرمانده ناجا در برخورد با قانون شکنان که در جمع ائمه جمعه سراسر کشور مطرح کرده بود، ضمن قدردانی از مواضع مقتدرانه سردار اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی همواره پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است و اقتدار و برخورد قاطعانه با قانون شکنان و هنجارشکنان از مهمترین مطالباتی است که از این نیروی خدوم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حمید خرم دل گفت: جوسازی علیه پلیس در راستای برخورد با فرد متخلف که توسط عده ای از افراد انجام می شود با  اشاره دشمنان نظام و اسلام صورت می گیرد، تنها در راستای تضعیف نیروی انتظامی و سلب قدرت بازدراندگی از آن است اما مواضع محکم فرمانده ناجا نشان داد، نیروی انتظامی در برخورد با قانون شکنی از مواضع خود کوتاه نمی آید.

وی افزود: هر کسی می خواهد در جامعه ای زندگی کند باید چارچوب تعریف شده آن جامعه را رعایت کند و خروج از این چارچوبها هنجار شکنی محسوب می شود.

فرمانده سپاه فتح تاکید کرد: سخنان سردار اشتری در راستای نظام و قانون است و معتقدم در جامعه دینی نباید حرمت ها شکسته شود و حریم ها رعایت شود، اگر قرار باشد کسی با رفتارش به خون شهدا بی احترامی کند، قابل قبول نیست.

سردار خرم دل در پایان گفت: نیروی انتظامی از مردم است و جدا از ما نیست، در راستای برخورد با قانون شکنان و هنجار شکنان باید همه مسئولین دست به دست هم بدهند و در این مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حجاب یعنی قانون شکنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه بانوان و دختران استان خود را ملزم به رعایت حجاب و پوشش اسلامی می‌دانند گفت: در طرح نور پلیس به افراد بد پوشش تذکر داده می‌شود و تا امروز این افراد معدود نیز با توجه به تذکرات پلیس پوشش خود را اصلاح کرده‌اند.

سردار رفیعی‌‎کیا ادامه داد: اجرای این طرح ارتقاء امنیت اخلاقی و رضایت عمومی از تلاش فراجا برای تأمین امنیت و آرامش را به همراه خواهد داشت.

او افزود: برخورد با بدحجابی علاوه بر اینکه الزام قانونی است، درخواست و مطالبه اقشار مختلف مردم از دستگاه‌های متولی از جمله پلیس نیز است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه طرح نور در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: کشف حجاب مساوی با قانون شکنی است و پلیس بر اساس قانون موظف است با هنجارشکنان و نقض کنندگان قانون برخورد قانونی کند.

سردار رفیعی‌‎کیا با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشورمان تأکید کرد: گسترش آسیب‌های اجتماعی از طریق ترویج بی‌بند و باری و کمرنگ جلوه دادن باور‌ها و اعتقادات دینی از اهداف دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه باید با فرهنگسازی و آگاهی بخشی برای مقابله با این جنگ ترکیبی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان بلوچستان+ فیلم
  • قزوین به داشتن فرزند برومندی به نام سردار حاجی زاده افتخار می‌کند
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • سردار پورجمشیدیان: با متجاوز به خاک ایران مماشات نخواهیم کرد
  • کدام فرماندهان بلندپایه سپاه و ارتش در اولین رژه نظامی بعد از حمله به اسرائیل حضور داشتند؟ +تصاویر
  • چهار مقام ارشد ایرانی که ارتش اسراییل معرفی کرد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • حمایت دستگاه قضایی ایلام از پلیس برای برخورد با بدحجابی در جامعه