Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@21:41:01 GMT

آیت الله خاتمی خطیب نمازجمعه این هفته تهران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۴۳۹

آیت الله خاتمی خطیب نمازجمعه این هفته تهران

نماز عبادی ــ سیاسی جمعه (4 مرداد) تهران به امامت آیت‌الله احمد خاتمی در مصلی تهران اقامه می‌شود.

به گزارش ایسنا، پیش از خطبه‌های نمازجمعه، امیر سرتیپ یوسف‌علی قربانی، فرمانده هوانیروز ارتش، به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد سخنرانی خواهد کرد.

همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد برگزاری نمازجمعه تهران، گروه همخوانی محمّد رسول‌الله(ص) و گروه وصال، به هم‌سرایی خواهند پرداخت و نمایشگاه عکس نماز جمعه در معرض بازدید نمازگزاران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درهای مصلی تهران از ساعت 10:30 صبح باز  و مراسم نمازجمعه از ساعت 11:40 آغاز می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیت الله خاتمی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود/پیوند دیپلماسی و میدان در عملیات تنبیهی ما بی‌نظیر بود

خطیب موقت نماز جمعه تهران درباره عملیات وعده صادق، گفت: این عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران درباره مسؤولیت اجتماعی، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی، اصل سلامت و امنیت اجتماعی است. خداوند برای زیست جمعی انسان‌ها نام امنیت آفرین خود یعنی سلام را برگزید.

وی ادامه داد: برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی ۴ تضمین ارائه شده است؛ اول تضمین ایمانی و اعتقادی است. در نگاه خداوند حق‌الناس بر حق الله مقدم است لذا در قیامت مواجهه حق با مسأله حقوق مردم بسیار سختگیرانه است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران دومین تضمین جهت تحقق سلامت و امنیت اجتماعی را ضمانت وجدانی دانست و گفت: انسان‌ها با همین سرمایه است که در تمام مدت عمر برای جلب منفعت و دفع ضرر از خودشان تلاش می‌کنند.

حاج علی اکبری افزود: برنامه محفل نشان داد که می‌توان با ابتکار و ظرفیت‌شناسی، میلیون‌ها انسان را پای یک برنامه دینی و قرآنی نشاند.

وی افزود: چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله امامی‌کاشانی فرصتی برای قدرشناسی این عامل است که بیش از ۴۰ سال در نماز جمعه تهران خدمت کردند و بیشترین خطبه‌ها را خواندند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: به سلحشوران ارتش و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گوئیم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی همچنین از تیم فرنگی و آزاد کشتی که پرچم ایران را برافراشته کردند، تشکر کرد.

حاج علی اکبری با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، عنوان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، لذا لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسؤولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روزهای آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه اظهار کرد: مسؤولان بررسی کنند که کجاها است که مردم احساس نارضایتی دارند.

حاج علی اکبری درباره عملیات وعده صادق، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی و بی‌نظیر بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

وی تصریح کرد: این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

حاج علی اکبری ادامه داد: عملیات وعده صادق یک عملیات ترکیبی چندوجهی بود که یک ضلعش تحقق سنت الهی بود؛ در واقع نصرتی بود که محصول ناله‌های ماه رمضان و شب‌های قدر بود. از طرف دیگر ناشی از هدایت‌های کلانی بود که این سه دهه رهبر حکیم داشتند و از سوی دیگر ناشی از مطالبه قاطعی بود که برای پاسخگویی به رژیم صهیونیستی داشتند.

وی افزود: سوم پیوند علم، صنعت و تخصص بود؛ ما با تولیدی‌های خودمان دشمن را تنبیه کردیم. چهارم هماهنگی بی نظیری بود که در قوای سه گانه کشور وجود داشت. پنجم پیوند دیپلماسی و میدان بود، وزیرخارجه ما مثل یک سردار شجاع در این میدان عمل کرد. ششم یک کار کم نقص از فرزندان در هوافضای سپاه بود. هفتم انعکاس خوب و پوشش رسانه‌ای این مطلب بود و هشتم هماهنگی و حمایت فعال و آماده‌ای بود که در جبهه مقاومت مشاهده کردیم.

وی یادآور شد: این عملیات از قدرت ایران رونمایی کرد و هیمنه پوشالی رژیم را در هم شکست و ما را به یک منطقه جدید و عالم جدیدی وارد کرد.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه عمیات وعده صادق درواقع عملیات و جهاد ملت بود، افزود: این ملت ما بودند که عمل کردند و یدالله فوق ایدیهم. ارتش ما مردمی‌ترین ارتش دنیا است.

حاج علی اکبری گفت: این بازدارندگی محصول ۴۵ سال ایستادگی ملت شریف ما پای آرمان‌های اسلامی و آرمان قدس است.

وی تاکید کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی مردم، دشمنان ما را ناراحت کرده است لذا این مهم، از کابوس موشک‌ها برای دشمنان ناراحت‌کننده‌تر است. هیچ چیزی برای امروز ما حیاتی تر از وحدت نیست. باید این اتحاد را در همه سطوح حفظ کنیم.

خطیب نماز جمعه تهران گفت: اگر دشمن وارد ماجراجویی جدید شود، طوری سیلی خواهد خورد که اصلاً قابل مقایسه با این عملیات نخواهد بود.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق سیلی آبداری به روی امپریالیسم جهانی و صهیونیست تبهکار بود.

خطیب نماز جمعه تهران افزود: دشمن توقع داشت بعد از این ماجرا در جامعه ما اختلافاتی ایجاد شود، اما به پشتوانه مکتب اهل بیت و هدایت‌های رهبری، دوقطبی معیشت و امنیت ایجاد نشد و با تدابیر دولت و عنایت مردم بازار ملتهب نشد.

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه زاهدان: عملیات وعده صادق در معادلات جهانی تغییر ایجاد کرد
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • خطیب نمازجمعه زاهدان:عملیات وعده صادق درمعادلات جهانی تغییرایجادکرد
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود/پیوند دیپلماسی و میدان در عملیات تنبیهی ما بی‌نظیر بود
  • خطیب نماز جمعه تهران: «وعده صادق» طوفان الاقصی ایرانی بود | این عملیات از نظر  مقیاس در حد فتح خرمشهر بود
  • عملیات وعده صادق یک طوفان‌ الاقصی ایرانی بود
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • تظاهرات تجلیل از نیروهای مسلح