Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@04:22:40 GMT

ادعای جدید آمریکا درباره سقوط پهپاد ایران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۵۵۳

ادعای جدید آمریکا درباره سقوط پهپاد ایران

آمریکا که نتوانست ادعای خود مبنی بر سرنگونی یک پهپاد ایرانی را ثابت کند اینک مدعی شده که هفته گذشته «شاید یک پهپاد دیگر» را هم ساقط کرده باشد.

به گزارش ایرنا، «کنت مک‌کنزی» رئیس فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای با شبکه سی. بی. اس مدعی شد: مثل همیشه این یک مساله پیچیده تاکتیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ما معتقدیم دو پهپاد بود. نظر ما این است که رویارویی موفقی با دو پهپاد داشتیم. شاید دو پهپاد بود که البته اطلاعی از آن نداریم.
وی در پاسخ به این پرسش که «پس شما در حقیقت دو پهپاد را ساقط کردید، نه یک پهپاد را؟» جواب داد: ما یقین داریم که یک پهپاد را ساقط کردیم. شاید یک پهپاد دیگر را هم سرنگون کردیم.
هفته گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد که ناو آمریکایی «یو. اس. اس باکسر» یک پهپاد ایرانی را سرنگون کرده است؛ آمریکایی‌ها نتوانستند ادعای خود را ثابت کنند.
همچنین این ادعا به سرعت توسط مقامات ارشد نظامی و دیپلماسی کشورمان تکذیب و ساعاتی بعد با انتشار تصاویر گرفته شده توسط پهپاد مورد ادعای ترامپ از همان ناو و چند کشتی آمریکایی دیگر بی‌اعتبار شد.
به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط نیرو‌های هوافضای سپاه پاسداران موجب شد تا ترامپ برای کاستن از شدت این زیان و اعاده حثیت چنین ادعایی را مطرح کند.
حتی برخی رسانه‌ها این احتمال را مطرح کردند که ناو آمریکایی احتمالاً یک پهپاد اماراتی را سرنگون کرده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آمریکا ایران سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بار دیگر ترامپ با انتشار ویدیویی بایدن مسخره کرد (فیلم) نمایش ترسناک ترامپ برای اخراج مهاجران از آمریکا (فیلم) ترامپ: پیروز نشوم، حمام خون به راه خواهد افتاد (فیلم)

دیگر خبرها

  • واکنش خبرگزاری تسنیم به ادعای اسرائیلی‌ها درباره حمله به ایران
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • ادعای فرماندهی مرکزی آمریکا درباره مقابله با دو پهپاد یمنی
  • ادعای سنتکام درباره مقابله با ۲ پهپاد یمنی
  • ادعای تازه سنتکام | آمریکا مسئول رهگیری چند تا موشک سپاه بود؟
  • درباره ادعای رهگیری ۹۹ درصدی موشک‌ها؛ در صورت حمله اسرائیل چه اتفاقی خواهد افتاد؟
  • ادعای تازه سنتکام درباره موشک‌های ایرانی/ از اسراییل حمایت می‌کنیم
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ