Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: وزیر راه و شهرسازی گفت: عوارض آزاد را ه تهران- شمال هنوز قطعی نشده بلکه در مرحله بررسی و مذاکره قرار دارد.

محمد اسلامی افزود: آنچه که در این رابطه رسانه‌ای شده به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی همچنین اظهارداشت: بسیار تعجب بر انگیز است که این حرف و حدیث‌ها از کجا نشر و نما پیدا می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: عوارض آزاد راهی بر اساس یکسری ضوابط قانونی تعریف و تعیین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون شک در نحوه محاسبه عوارض رعایت حال ترددکنندگان و مردم خواهد شد مضاعف بر این مطابق قرارداد با سرمایه گذار در یک بازه زمانی مشخص هزینه سرمایه گذاری در آزاد راه باید مستهلک شود.

اسلامی تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد که اقتصاد مردمی شود باید ظرفیت‌های مردم و بخش خصوصی را به مدار آورد.

وی گفت: طبیعی است که وقتی سرمایه گذاری صورت می‌گیرد این حکم نذر ندارد که رایگان باشد بالاخره هزینه سرمایه گذاری باید با یک نرخ مناسب و متعارف برگشت داشته باشد در غیر این صورت اعتماد بین بخش خصوصی و دولت از بین می‌رود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: آزادراه تهران – شمال نخستین آزادراه پیشرفته و هوشمند در کشور است که همه ملاحظات استاندارد روز دنیا در این پروژه لحاظ شده است.

وی همچنین در خصوص ساخت واحد‌های مسکونی در قالب طرح اقدام ملی و تعیین و تکلیف واحد‌های فاقد متقاضی مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد اظهارداشت: پروژه‌های مسکن مهر هشتگرد منهای دو پروژه بزرگ بقیه فعال هستند.

اسلامی گفت: دو پروژه مزبورمتعلق به نهادهاست از اینرو وزارت راه و شهرسازی در حال مذاکره با این مجموعه هاست تا هرچه سریعتر پروژه‌های مزبور تعیین و تکلیف شود.

وی افزود: جدا از پروژه‌های مسکن مهر در قالب طرح اقدام ملی ۱۶ هزار واحد مسکونی جدید نیز در هشتگرد تولید خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: بدون شک با تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و همینطور اجرای طرح جدید اقدام ملی بخش زیادی از مستاجران و خانواده‌های فاقد مسکن صاحب خانه و از زیر بار پرداخت اجاره‌های سنگین رهایی می‌یابند.

وی در خصوص پروژه مترو شهر جدید هشتگرد نیز گفت: این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است و تابستان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

اسلامی ضمن اشاره به اینکه برای بهره‌برداری از خط مزبور دو رام قطار نیز خریداری شده است، افزود: راه‌اندازی مترو تهران-هشتگرد یکی از مطالبات جدی مردم هشتگرد است چرا که ضمن کاهش ترافیک موجب تسهیل حمل و نقل بین تهران و این منطقه می‌شود و در عین حال مسئله بار تقاضای مسکن در تهران را کاهش خواهد داد.

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: عوارض آزاد راه تهران شمال سرمایه گذار وزیر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طولانی بودن روند ساخت میدان میوه و تره بار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ شهردار ایلام درخصوص تکمیل نشدن طرح میدان میوه و تره بار گفت: در سال ۱۴۰۲ با سرمایه گذار صحبت شده بود، اما مذاکره با سرمایه گذار هنوز به نتیجه نرسیده است.

مظفری در ادامه اضافه کرد: مشاور حقوقی در نظر گرفته شده و مدارک، طراحی و پرونده آماده واگذاری از طریق سامانه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • پیشرفت فیزیکی مطلوب قطعه ۶ آزادراه تبریز- ارومیه/کاهش بار ترافیکی
  • هتل در بوستان‌های جنگی تهران احداث می‌شود؟
  • یک هتل کوهستان در منطقه ۲ تهران ساخته می شود | راه نجات بوستان های جنگلی تهران از نظر یکی از مدیران شهری
  • جزئیات جدید از احداث هتل در بوستان‌های جنگی تهران
  • تولید مشارکتی خودروی برقی عمومی، اولویت نخست شهرداری پایتخت
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • طولانی بودن روند ساخت میدان میوه و تره بار
  • توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار
  • ادامه حواشی «مست عشق»؛ چرا اکران فیلم به تعویق افتاد؟