Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون والیبال، امیرحسین اسفندیار کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران گفت: مقابل ایتالیا بازی بدی انجام ندادیم، اما نتوانستیم آنطور که می‌خواستیم توانایی هایمان را نشان دهیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی ادامه داد:بازی با بحرین برای ما حیاتی است و باید هر چه در توان داریم مقابل این تیم به کار بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز شانس صعود به نیمه نهایی را داریم و امیدوارم مقابل بحرین با یک نتیجه خوب پیروز شویم و راهی نیمه نهایی شویم.

کاپیتان تیم والیبال جوانان ایران درباره اینکه اشتباهات فردی بازیکنان ایران مقابل ایتالیا زیاد بود، تصریح کرد: در بعضی از لحظات بازی امتیازاتی را روی اشتباهات فردی خودمان از دست دادیم، اما بازی با ایتالیا تمام شده و باید با آنالیز نقاط ضعف تیم را رفع کنیم. بازی بعدی برای ما حساس است و بچه‌ها قطعا کمی استرس خواهند داشت.

اسفندیار در خصوص اینکه احتمال دارد در بازی با بحرین ناداوری رخ دهد، اظهار داشت: برابر ایتالیا هم داور ما را اذیت کرد و در بازی مقابل بحرین هم داور قطعا به نفع تیم حریف سوت خواهد زد و در این خصوص نمی‌توان کاری کرد.

 

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار از مسابقات والیبال جوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون والیبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه از صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در چونگجوی کره جنوبی آغاز شده است. در اولین مسابقه امروز حمیدرضا رضوانی موفق به صعود مستقیم به فینال نشد و باید در مرحله شانس مجدد به مصاف رقبای خود برود. فاطمه مجلل در روئینگ تک نفره زنان به عنوان قایق نخست جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرد. قایق دو نفره زنان ایران که شانس زیادی هم برای کسب سهمیه المپیک دارد به عنوان قایق نخست راهی مرحله فینال این بازی‌ها شد.

مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن بانوان در گروه دوم دور مقدماتی در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، اندونزی، کره و ویتنام با زمان ۷:۱۵.۹۶ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کردند و به فینال مسابقات راه یافتند. در این رقابت نمایندگان ویتنام و اندونزی دوم و سوم شدند. فینال این ماده یکشنبه صبح با توزیع دو سهمیه المپیک برگزار می‌شود.

فاطمه مجلل در مرحله مقدماتی روئینگ یک‌نفره زنان با زمان ۸ دقیقه و ۲ ثانیه و ۶۹ صدم ثانیه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان فیلیپین و سنگاپور دوم و سوم شدند. مرحله نیمه نهایی این ماده فردا شنبه اول اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اما در ادامه این رقابتها، حمیدرضا رضوانی در روئینگ تک نفره مردان در گروه دوم مقدماتی در مصاف با حریفانی از کویت، هند، اندونزی، مالزی و عراق با زمان ۷:۳۶.۹۴ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به مرحله شانس مجدد مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان مالزی، هند و عراق اول تا سوم شدند. رضوانی برای راهیابی به مرحله بعد عصر امروز در مسابقه شانس مجدد حاضر خواهد شد.

مسابقات قایقرانی روئینگ انتخابی المپیک در آسیا و اقیانوسیه در کره‌جنوبی برگزار می‌شود. در قایق‌های تک نفره پنج قایق اول سهمیه المپیک را به دست می‌آوردند و در قایق دو نفره دو قایق سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را بدست خواهند آورد.

تیم قایقرانی روئینگ ایران با ۳ ورزشکار در بخش بانوان و یک ورزشکار در بخش آقایان در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک آسیا و اقیانوسیه حضور دارد.

کد خبر 6082229

دیگر خبرها

  • ایران بی تردید شانس اول قهرمانی است/ امیدوارم افغانستان صعود کند
  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • گواردیولا: تبریک به رئال مادرید؛ با کرویف موافقم، چیزی به نام شانس وجود ندارد!
  • بایرن مونیخ ۱ - ۰ آرسنال/ طلسم توپچی‌ها مقابل باوارایی‌ها حفظ شد + فیلم
  • جشن بازیکنان دورتموند در رختکن پس از پیروزی مقابل اتلتیکو مادرید و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • رئیس دورتموند با عجله در میانه زمین (عکس)
  • شانس بالای صعود بارسلونا و اتلتیکو مادرید به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا