Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز سه‌شنبه ساخت فیلم سینمایی «سریع و خشن» از سر گرفته شد؛ این اتفاق یک روز بعد از سانحه‌ در استودیو لیوسدن کمپانی برادران وارنر برای بدلکار این فیلم رخ داد.

اخبار فرهنگ و هنر _ آژانش امنیت محل کار انگلیس اعلام کرده که در حال تحقیق بر روی دلایل وقوع این حادثه است.

بدلکار این فیلم که جو واتس نام دارد، مشغول انجام کار خود بود که به خاطر سقوط از ارتفاع دچار حادثه از ناحیه سر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرد بعد توسط اورژانس هوایی به بیمارستان منتقل شد و اکنون به دلیل این ضربه شدید در کماست. به گفته بعضی منابع انگلیسی واتس، بدلکار وین دیزل بوده؛ اما یکی از عوامل داخلی این فیلم این خبر را رد کرده است.

همسر این بدلکار نیز در صفحه شخصی خود در مورد شرایط جو واتس نوشت که ضربه بسیار شدیدی به وی وارد شده، اما علائم حیاتی او در شرایط متعادل است. بخش اصلی این فیلم به کار ساخت خود ادامه می‌دهد؛ اما بخش فرعی فیلمسازی هنوز متوقف است.

مدیر سلامت و امنیت کاری انگلیس نیز اعلام کرده، تحقیقاتی برای فهمیدن اینکه چه اتفاقاتی در آنجا افتاده آغاز خواهد کرد. واتس علاوه بر سریع و خشن پیش از در فیلم‌های سینمایی مثل: ماموریت غیر ممکن، فالوت، دنیای ژوارسیک: سقوط پادشاهی، یگانه: داستان یک جنگ ستارگان بازی کرده است.

گفتنی است فیلم جدید «سریع و خشن» در ماه می ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) اکران می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای هالیوود فیلم هالیوودی سریع و خشن 9

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ

به گزارش روز چهارشنبه روزنامه رای الیوم، منابع امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی به نگرانی شدید سردمداران این رژیم از ورود تمام عیار حزب الله به جنگ در صورت تعدی تل آویو به ایران اشاره کردند.

این منابع با ادعای اینکه اجماع امنیتی، سیاسی و نظامی درباره واکنش به ایران وجود دارد، در عین حال اذعان کردند که سران تل آویو نگرانی شدیدی در زمینه ورود حزب الله به دنبال تعدی رژیم اسرائیل به ایران وجود دارد.

«رونین برگمن» تحلیلگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ایران دوبار موفق شد که اسرائیلی‌ها را در وحشت فرو ببرد؛ نخست زمانی که بدون شلیک یک گلوله جو روانی ایجاد کرد و دوم زمانی که انتقام ترور فرماندهان خود در سوریه را گرفت.

این تحلیلگر معروف نزدیک به محافل نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بیان کرد: اسرائیل در پیش بینی تبعات عملیات ترور در دمشق ناکام عمل کرد و نففهمید که ایران خطری بزرگ نه تنها در زمینه هسته‌ای بلکه در نبردی است که چشمه‌ای از آن را در اواخر شنبه و بامداد یکشنبه مشاهده کردیم.

«امیر بوحبوط» تحلیلگر رسانه رژیم صهیونیستی «واللا» نیز گزارش داد که منابع امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت به ارتش این رژیم و به ویژه هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش آن تاخته که چرا اقدامات لازم را پس از ترور سردار زاهدی در دمشق به عمل نیاورده است.

وی نوشت: محافل امنیتی اسرائیلی براین باورند که باید رئیس ستاد پیش بینی می‌کرد که ایران حمله سنگینی به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) خواهد کرد و خود را برای آن مهیا می‌کرد. از نظر آنها، رئیس ستاد ارتش کوتاهی کرده است.

روز گذشته «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد: زمانی که حزب الله چادر‌های خود را (در مرز لبنان با فلسطین اشغالی) برپا کرد، بازدارندگی اسرائیل فرو ریخت. آنچه برجای مانده ویرانی از شمال تا جنوب (سرزمین‌های اشغالی) است و کابینه کنونی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» باید برود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • برد ناپلئونی زردها در دربی اصفهان/خواب عمیق ربیعی برای پیروزی
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ
  • کمای سیاستی بازار مسکن
  • چرا سر نماز حواسمان پرت می شود؟
  • ابراز نگرانی عمیق اتحادیه آلبا از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه
  • جرم گیری و رسوب زدایی عمیق لباسشویی؛ یک روش ساده و کاربردی (فیلم)