Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-30@06:32:34 GMT

عوارض جبران ناپذیر نخوردن صبحانه برای همه

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۷۱۴

عوارض جبران ناپذیر نخوردن صبحانه برای همه

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، براساس تحقیقات منتشر شده توسط دانشمندان برزیلی، با نخوردن صبحانه، خطر ابتلا به بیماری ها دیابت نوع 2 و بیماری های قلبی بسیار بالا می رود. خوردن صبحانه به ویژه برای نوجوانان بسیار ضروری است.

بنابر اعلام دانشمندان برازیلی، نخوردن صبحانه می تواند باعث بروز چاقی در نوجوانان هم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این مجله « EurekAlert» در مقاله ای اعلام کرده بود که، نخوردن صبحانه و عادت داشتن به صرف شام قبل از خواب، خطر مرگ پس از سکته قلبی را افزایش می دهد.

متخصصان به این نتیجه رسیده اند که ادغام این عادت ها باعث وخیم شدن روند بهبود سلامتی بیمار پس از سکته قلبی می شود. خودداری از صرف صبحانه به همراه صرف شام قبل از خواب، 5-4 بار احتمال مرگ یا سکته قلبی دیگر را افزایش می دهد.

محققان خاطرنشان کرده اند که تصحیح رژیم غذایی به شکل ارزان و ساده، می تواند شاخص های سیستم قلب و عروق را بهبود بخشید. دکتر مارکوس مینیکوچی از دانشگاه دولتی سان پائولو در این خصوص گفته،«صبحانه خوب باید شامل شیر کم چربی، ماست شیرین و پنیر، نان و میوه باشد. مقدار کالری آن باید از 15 تا 35 درصد مقدار کالری مصرفی روزانه باشد. شام را باید حداقل دو ساعت قبل از خواب صرف کرد». کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ، محبی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.
وی افزود: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.
وی ادامه داد: تلاش ما بر این است تا در کمترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران سیل سیستان و بلوچستان
  • چاره اندیشی برای جبرانِ خسارتِ مزارعِ گندمِ پارس آباد
  • روش بسیار آسان برای جلوگیری از خواب آلودگی در هنگام رانندگی
  • ساخت حسگری دقیق برای نظارت بر سلول‌های قلب
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سال ها بعد دچار افسردگی می شوند
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سالها بعد دچار افسردگی می شوند
  • آلودگی نوری در شب ریسک سکته مغزی را افزایش می دهد
  • روش تخلیه قند اضافه از بدن در ۳ روز
  • خطر سکته مغزی و زوال عقل در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بیشتر است
  • در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟/ از 8 مدل صبحانه تا زندگی در سلول‌های انفرادی