Web Analytics Made Easy - Statcounter

ه گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان بهزاد هرمزی اظهارکرد: در سه ماهه نخست سال جاری سه هزار و ۲۵۰ مترخط انتقال و شبکه توزیع آب شرب در روستاهای استان گلستان مرمت شد.

هرمزی اضافه کرد: در این مدت سه هزار ۴۵۰ مورد نواقص شبکه، خط انتقال و انشعابات رفع شده است.

وی با بیان این که در سه ماهه اول امسال ۱۵ دستگاه کنتور حجمی نصب شده است، افزود: همچنین در این مدت ۳۱ دستگاه فلوتر، ۴۲ دستگاه کنترل دور و ۱۶۴ دستگاه تابلوبرق هم تعمیر و تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرمزی مرمت دو باب مخزن ذخیره به حجم ۱۵۰ متر مکعب  را از دیگر فعالیت های انجام شده این شرکت برشمرد.

وی اعتبار صرف شده سه ماهه نخست سال جاری در بخش بهره برداری را بالغ بر ۴۰ هزار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در بخش کنترل کیفی هم هشت هزار و ۴۳۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

کد خبر 4675147

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان آب و فاضلاب روستایی گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد

عملیات خط انتقال آب از سد شهدای تنگ‌ارم دشتستان با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان تکمیل شد و با بهره‌برداری از آن مشکل تأمین آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان برطرف شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، ابوالحسن عالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه روند طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر تسریع یافته است، اظهار داشت: دولت سیزدهم در حل مشکلات آبرسانی شهرها و روستاهای استان توجه ویژه‌ای دارد به‌گونه‌ای که تکمیل طرح‌ها در اولویت برنامه‌های استان قرار گرفته است.

وی سد شهدای تنگ‌ارم را از منابع مهم آب دشتستان دانست و گفت: اجرا خط انتقال آب از این سد در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت و در آستانه فصل گرما خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان به مرحله بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر حل مشکلات آبرسانی روستاهای دشتستان را از ویژگی‌های خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم به دهرود دانست و گفت: با احداث این خط انتقال به طول 34 کیلومتر از سد شهدای تنگ ارم به شهر و روستاهای انتهایی بخش ارم روستاهای دهرود علیا و سفلی مشکل آبرسانی این مناطق برطرف شد.

وی با بیان اینکه مجتمع آبرسانی ارم دهرود شهر تنگ ارم و 6 روستا 3 هزار و 500 خانوار بخش ارم دشتستان را تحت پوشش قرار می‌دهد خاطرنشان کرد: در حال حاضر انشعاب آب شهر تنگ ارم و 2 روستا به این خط آبرسانی متصل شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر سرمایه‌گذاری احداث و بهره‌برداری از خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان را 250 میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود دشتستان یکی از پروژه‌های شاخص شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در دولت سیزدهم محسوب می‌شود.

عالی، منبع تأمین آب این مجتمع آبرسانی را سد شهدای تنگ ارم دانست و گفت: خط انتقال این سد از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی احداث شده و با  اتصال شبکه آبرسانی 4 روستای باقیمانده وضعیت تأمین آب شهر و روستاهای بخش ارم متحول می‌شود.

وی از افتتاح طرح‌های مختلف آبرسانی در آستانه فصل گرما در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در استان بوشهر پروژه‌های متعددی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان اجرایی شده که پیش‌بینی شده تا قبل از تابستان وارد مدار بهره‌برداری شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر باتأکید بر توجه به مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی از این ماده حیاتی اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات جوی استان بوشهر در ماه‌های اخیر انتظار است مشترکان آب با درک راهبردی از این شرایط نسبت به مصرف بهینه آب توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • آب سد شهدای تنگ ارم به روستاهای این بخش رسید
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد
  • آب شهر و روستاهای مختلف بخش ارم دشتستان تأمین شد
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه‌های اطلاعاتی کشور
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • دستور جدید رئیسی به دستگاه های اطلاعاتی کشور