Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:12:39 GMT

حجم مبادلات تجاری برلین- لندن کاهش یافته است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۸۵۱

حجم مبادلات تجاری برلین- لندن کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اروپا آنلاین، اتاق بازرگانی و صنایع آلمان در گزارش خود آورده است: هرچه به زمان خروج انگلیس از اتحادیه اروپا نزدیک می شویم حجم مبادلات تجاری آلمان با این کشور کاهش پیدا می کند.

آمار نشان می دهد که از ابتدای سال جاری میلادی تا ماه می حدود ۳۵ میلیون یورو کالا به انگلیس صادر شده که در مقایسه با نمونه مشابه در سال گذشته میلادی ۲/۳ درصد کاهش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر واردات کالا از انگلیس به آلمان نیز کاهش چشمگیری داشته و تنها ۱۵ میلیون یورو بوده است. میزان واردات کالا از انگلیس به آلمان نیز در مقایسه با سال گذشته میلادی با ۶ درصد کاهش روبرو بوده است.

انگلیس تا ماه اکتبر فرصت دارد تا بر اساس توافق اولیه با اتحادیه اروپا برگزیت را اجرایی کند.

کد خبر 4675130 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: انگلیس آلمان برگزیت اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان

تین نیوز

‍منابع مطلع اعلام کردند که ضرر و زیان اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان در سال گذشته به 500 میلیون یورو (535 میلیون دلار) رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از اندیشکده حمل و نقل،  زیان ها را می توان تا حد زیادی به ترافیک تک واگن نسبت داد که سودی برای DB Cargo ایجاد نمی کند.

سهم بازار DB Cargo در سال های اخیر رو به کاهش بوده است و اپراتورهای خصوصی حمل و نقل ریلی در سال 2022 بیش از 59 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص دادند.

علی رغم آنکه دولت آلمان از DB Cargo حمایت مالی می کند تا شکست مالی ناشی از زیان های بزرگ را کاهش دهد، با این حال، اتحادیه اروپا ممکن است کمک مالی دولت را به منزله انحراف در رقابت بازار در نظر بگیرد. اتحادیه اروپا تحقیقاتی را در مورد DB Cargo آغاز کرده است که در نهایت می تواند منجر به تجزیه این شرکت شود.

کمیسیون اتحادیه اروپا از اظهار نظر درباره روندهای در حال انجام خودداری کرده است و دویچه بان نخواسته است در مورد ضرر و زیان واحد باربری یا اقدامات اتحادیه اروپا اظهار نظر کند. تنها وزارت حمل و نقل آلمان گفته است که تبادلات سازنده ای با کمیسیون اروپا در حال انجام است.

همچنین نماینده کارمندان DB Cargo گفته است که حدود 2000 شغل به دلیل طرح های ادغامی که شرکت می خواهد برای جلوگیری از تجزیه شدن اجرا کند، در معرض خطر هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • ظرفیت ته لنجی برای بهبود معیشت مردم استفاده شود
  • مخالفت دوباره شولتز با ارسال موشک تاروس و اعزام نیرو به اوکراین
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • لندن: باختن جنگ از پوتین غیرقابل‌تصور است
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • امکان انحلال اپراتور دولتی حمل و نقل ریلی آلمان به دلیل ضرر و زیان
  • آسانژ دادگاه تجدیدنظر را برد
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود
  • تداوم حمایت مردم انگلیس از آرمان فلسطین