Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@11:31:22 GMT

محرومیت چهار ساله ۲ داور پرورش اندام ایران

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۰۸۶۷

محرومیت چهار ساله ۲ داور پرورش اندام ایران

خبرگزاری میزان- ۲ داور پرورش‌اندام ایران توسط فدراسیون جهانی IFBB با محرومیت چهار ساله مواجه شدند. تاریخ انتشار: 11:19 - 02 مرداد 1398 - کد خبر: ۵۳۵۸۳۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ۲ داور پرورش‌اندام ایران به دلیل قضاوت در رقابت‌های MPC توسط فدراسیون جهانی IFBB با محرومیت چهار ساله مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه امید جبلی رئیس کمیته پرورش اندام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ضمن تائید این خبر اظهار داشت: خود من هم از این محرومیت محسن قرآن‌نویس و اکبر خزایی مطلع هستم و طی ابلاغی که توسط فدراسیون جهانی به ما ارسال شده این ۲ نفر تا چهار سال حق قضاوت در هیچ رقابت بین‌المللی را ندارند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرورش اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک که پیش‌تر به دلیل تخلف هوادارانش با محرومیت تعلیقی مواجه شده بود، پس از اتفاقاتی که در دیدار اخیرشان در لیگ برتر مقابل استقلال تهران رخ داد، حکم قطعی مبنی بر محرومیت تماشاگران دریافت کرد و 200 میلیون تومان جریمه شد.

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر محرومیت تماشاگران آلومینیوم در دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس در روز جمعه هفته جاری مطرح شده بود، اما کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ اعلام نمود که این مسابقه در حضور هواداران انجام خواهد شد و ایرالکویی‌ها می‌توانند به استادیوم بروند.

اما بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون، محرومیت یک جلسه‌ای هواداران آلومینیوم که تعلیق شده بود و حالا به قطعیت رسیده، در دیدار هفته آینده لیگ برتر مقابل فولاد خوزستان در اراک به اجرا درمی‌آید.

بنابراین، دیدار تیم‌های آلومینیوم و فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که در روز چهارشنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، بدون حضور هواداران دو تیم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • رادیو هشتاد و چهار ساله شد 
  • پشت‌پرده انتشار یک مصاحبه قدیمی علیه هادی چوپان؛ چه کسی می‌خواهد هادی چوپان را تخریب کند؟
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی
  • پرسپولیس در اراک: چهار منهای چهار!
  • ایران در انتظار اعلام رسمی فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای تایید سهمیه المپیک