Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید میلان نشانه های خوبی از پیاده شدن ایده هایش در تیم می بیند.

طرفداری- در بازی دوستانه بایرن مونیخ-میلان در چمپیونز کاپ، روسونری شکست خورد اما مارکو جامپائولو معتقد است نکات مثبت زیادی از بازی تیمش برداشت کرده که برای درست کردن اشتباهات به دردش خواهد خورد. جامپائولو در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت:

نکات مثبت زیادی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ جلوتر از ما بود. آن ها تا همینجا هم هفت بازی دوستانه انجام داده بودند. اکثر بازیکنان اصلی و قدرتمند ما بیرون بودند با این حال خوب بازی کردیم. سعی کردیم ایده هایی را که در ده روز گذشته سعی در انتقالش به تیم داشتم، پیاده کنیم. 

مدافعان مرکزی و تئو هرناندز

واقعا از تئو خوشم آمد. او کیفیت و بازی خوبی به نمایش گذاشت و ناراحتم که مصدوم شد اما در دقایقی که بازی کرد، بازی‌اش را دوست داشتم و عالی بود. پست دفاع مرکزی پیچیده است. برای بازیکنانی که در آن پست قرار است بازی کنند، دستورات ویژه دارم و وقتی بازیکنانی را پیدا کنم که باهوش و مفید باشند، همه چیز ساده تر خواهد شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد

تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب پیروزی در خانه یونیون برلین جایگاه خود را در رده دوم جدول تثبیت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته سی‌‌ام بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) 5 دیدار انجام شد که در آخرین و مهمترین آنها از ساعت 20 به وقت تهران، بایرن مونیخ رده دومی موفق شد میزبانش یونیون برلین را با نتیجه 5 بر یک از پیش رو بردارد. لئون گورتسکا در دقیقه 29، هری کین در دقیقه 1+45 ، توماس مولر در دقایق 53 و 66 و ماتیس تل در دقیقه 62  گل‌های باواریایی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند. تنها گل تیم پایتخت را هم یوربه وارتسن در دقیقه 1+90 زد تا مانع کلین‌شیت کردن مانوئل نویر شود.

بایرن مونیخ با این نتیجه 66 امتیازی شد و فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، اشتوتگارت که یک بازی کمتر انجام داده به 3 امتیاز افزایش داد.

با مسجل شدن قهرمانی بایرلورکوزن، بایرن مونیخ اکنون تنها به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی خواهد بود و این در حالیست که هنوز 4 هفته دیگر به پایان فصل باقیست.

بایرلورکوزن برای نخستین بار قهرمان بوندس‌لیگا شد

در سایر بازی‌های امروز بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

هایدنهایم یک - لایپزیگ 2
ولفسبورگ یک - بوخوم صفر
کلن صفر - دارمشتات 2
هوفنهایم 4 - مونشن‌گلادباخ 3

در ادامه بازی‌های هفته سی‌‌ام بوندس‌لیگا، فردا از ساعت 17 وردربرمن میزبان اشتوتگارت خواهد بود و از ساعت 19 در مهمترین بازی هفته دورتموند پذیرای لورکوزن است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جنگ در دربی میلان؛ 3 کارت قرمز در 3 دقیقه! / عکس
  • درگیری بازیکنان میلان و اینتر در دقایق پایانی و اخراج دومفریز و تئو هرناندز از زمین (میلان 1-2 اینتر)
  • پلی به گذشته؛ کامبک بایرن مونیخ مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا (21 آوریل 2015) / فیلم
  • کامبک دیدنی و پیروزی 6-1 بایرن مونیخ مقابل پورتو (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 2015) / فیلم
  • لبخند زورکی آقای توخل (عکس)
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم
  • خلاصه بازی بایرن‌مونیخ و یونیون برلین + فیلم
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • خلاصه بازی اونیون برلین 1-5 بایرن مونیخ (بوندسلیگا - 2023/24)
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد