Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی موسسه رازی، عباس، زارع میرک آبادی، عضو هیئت علمی موسسه رازی در حاشیه بازدید یک هیئت علمی از دانشگاه نزوی عمان از موسسه رازی، گفت: این برنامه به درخواست هیئت عمانی و با هدف ایجاد ارتباط دو جانبه و بررسی شرایط انعقاد تفاهم نامه همکاری های متقابل و اجرای پروژه های مشترک بین موسسه رازی و دانشگاه نزوی کشور عمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا دو ماه آینده تفاهم نامه همکاری با حضور  علی اسحاقی، رئیس موسسه رازی در دانشگاه میزبان به امضا خواهد رسید و همکاری های دو جانبه آغاز خواهد شد.

به گفته وی دانش موجود در موسسه رازی برای پیشبرد اهداف این دانشگاه در زمینه پادزهر و زهر کارآمداست

زارع میرک آبادی تاکید کرد: موسسه رازی می تواند با مشارکت دانشگاه نزوی، برخی از طرح های تحقیقاتی یا تولیدی خود را با استفاده از امکانات و تجهیزات موجود در این دانشگاه پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: واردات دستگاه های ازن تراپی ممنوع است

عضو هیئت علمی موسسه رازی با اشاره به اینکه موسسه رازی به لحاظ دانش علمی در زمینه پادزهر و زهر پیشرو و برجسته است، گفت: دانشگاه نزوی نیز از امکانات مناسبی در بخش بیولوژیک برخوردار است که می توانیم از آن بهره مند شویم.

انتهای پیام/

عمانی ها خواستار استفاده از دانش موسسه رازی هستند

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی که مهارتی را کسب می‌کنند، پس از پیگیری‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته، تدوین و توسط ستادکل نیرو‌های مسلح ابلاغ شد.

وی افزود: بر اساس این شیوه نامه از این پس دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاهی با کسب مهارت‌های تخصصی و عمومی می‌توانند از مشوق‌های خدمتی همچون کسری خدمت، مرخصی تشویقی، تعیین سازمان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی، تعویق اعزام و اعطای یک درجه بالاتر در صورت دارابودن صلاحیت‌های لازم و متناسب با سوابق مرتبط، بهره‌مند شوند.

صالحی گفت: سوابق و اطلاعات دوره‌های مهارت آموزی برگزارشده در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور باید تا دو ماه قبل از تاریخ اعزام توسط دانشجویان آماده شده و توسط دانشگاه‌ها مورد تایید قرار گیرد. در این راستا شیوه نامه و سامانه مربوطه در دست تهیه بوده و روش‌های اجرایی در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

معاون وزیر علوم افزود: این نخستین بار است که مهارت آموزی تاثیر مستقیم در فرایند خدمت سربازی دانشجویان داشته و نیاز است دانشگاه‌ها همکاری و هماهنگی لازم را با دفتر ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت اجرای این شیوه نامه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • همایش استانی روز فیزیک در دانشگاه صنعتی اصفهان + فیلم
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی دانشگاه آزاد برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران