Web Analytics Made Easy - Statcounter

 وزارت خزانه‌داری آمریکا به شرکت‌هایی که به شرکت‌های هواپیمایی‌ ایرانی تعیین‌شده خدماتی از جمله تامین مالی، رزرو کردن، تهیه بلیت و تامین اجزای هواپیماها را ارائه می‌دهند هشدار داد که ممکن است[با این فعالیت‌ها] در خطر اقدامات قهری یا تحریم‌های اقتصادی از سوی آمریکا قرار بگیرند.

اخبار سیاسی- معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا در زمینه تروریسم و اطلاعات مالی در بیانیه‌ای اعلام کرد که صنایع هواپیمایی بین‌المللی در داخل از جمله نمایندگان فروش، وابستگان باید بسیار مراقب باشند که در آن‌چه «فعالیت‌های بدخواهانه ایران» خوانده شده، مشارکت نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفتر منافع جمهوری اسلامی در واشنگتن و هیئت ایران در سازمان ملل پاسخ صریحی به ارائه توضیحات در این باره ندادند.

این بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا شرکت ماهان ایر را که پیش از این توسط آمریکا در سال  ۲۰۱۱ در لیست سیاه قرار گرفته بود مورد تاکید قرار داده و مدعی شد که این شرکت‌ هواپیمایی در تامین مالی و حمایت فنی سپاه پاسداران ایران نقش دارد.

 این ادعا در حالی مطرح می‌شود که دولت فعلی آمریکا از زمان به روی کار آمدنش، با تکیه بر ادعاهایی علیه ایران، همچون حمایت از تروریسم و تلاش برای دستیابی به تسلیحات هسته‌ای، تحریم‌های مختلفی بر ایران اعمال کرده است که از موارد اخیر آن می‌توان به قرار دادن نام سپاه پاسداران ایران در فهرست سازمان‌های تروریستی اشاره کرد. این تحریم‌ها و رویکردهای یک‌جانبه آمریکا علیه ایران تا کنون تاثیر بسزایی در شدت یافتن تنش‌های موجود در منطقه داشته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران شرکت های هواپیمایی وزارت خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۰۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت

علیرضا اصغرزاده اظهار داشت: بیمه کردن رایگان دهک‌های یک تا پنج و ارائه تخفیف به دهک‌های ششم تا نهم از مهمترین اقدامات این سازمان بیمه‌گر در راستای پوشش بیمه همگانی بیمه سلامت است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان در قالب طرح پزشک خانواده از خدمات درمانی بیمه سلامت برخوردار هستند، افزود: در طرح پزشک خانواده با ۹۴ پزشک طرف قرارداد هستیم.

اصغرزاده با بیان اینکه ۷۰ درصد هزینه خدمات درمانی در بخش دولتی و غیردولتی و خیریه ‏‏مددجویان را بیمه سلامت تقبل می‌کند، اضافه کرد: تعداد کد خدمتی مددجویان بهزیستی از ۹ به ۹۹ افزایش یافته است.

وی از نشان‌دار کردن ۱۴ هزار و ۱۸۹ بیمار خاص و سخت علاج در استان خبر داد و اظهار داشت: پارسال، ۷۶۰ میلیارد ریال جهت هزینه‌های بیماران تحت پوشش این صندوق ‏‏تخصیص یافت.

بیشتر بخوانید

نشان دار شدن ۴۰ هزار نفر بیمه شده سلامت در چهارمحال و بختیاری

اصغرزاده با اشاره به خرید خدمت از ۷۸۷ موسسه و مرکز طرف قرارداد شامل پزشک عمومی، متخصص، درمانگاه، تصویربرداری و توانبخشی، گفت: اجرای طرح دارویار در داروخانه‌های طرف قرارداد و پرداخت مابه‌التفاوت ارز دارویی، افزایش خدمات دندانپزشکی، پوشش هزینه‌های درمان و توانبخشی بیماران اوتیسم و بیماران مزمن کلیوی و دیابت و بیماران موکوپلی، انعقاد قرارداد با مراکز ترک اعتیاد و کارشناسان مامایی ‏‏و پوشش هزینه درمان کاشت حلزون شنوایی ‏‏بخشی از خدمات بیمه سلامت به بیمه‌شدگان است.

وی یادآور شد: تحت پوشش قرار دادن خدمات روانشناسی، پوشش بیمه مادران باردار و فرزندان تا پنج سالگی، رفع محدویت و اعلام آمادگی انعقاد قرارداد با موسسات و مراکز درمانی، اجرایی شدن کامل نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک و حذف دفترچه و ایجاد پرونده الکترونیک برای تمامی بیمه‌شدگان، ارائه خدمات غیرحضوری از طریق سامانه شهروندی‏‏، حذف دفترچه بیمه و ارائه خدمات درمانی در مراکز و موسسات درمانی با ارائه کدملی ‏‏‏‏‏‏‏‏‏و تداوم و توسعه پوشش بیمه اتباع خارجی ‏‏‏از دیگر خدمات ارائه شده از سوی بیمه سلامت استان است.

اصغرزاده ادامه داد: از حدود یک میلیون نفری این استان ۶۲۰ نفر زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این تعداد ۴۶۱ هزار نفر در صندوق روستاییان، ۷۷ هزار نفر در صندوق کارکنان دولت، ۵۹ هزار نفر در صندوق بیمه ایرانیان و ۲۲ هزار نفر نیز در صندوق سایر اقشار عضو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تأکید معاون وزیر نفت بر وصول بدهی‌ ابربدهکاران صنعت گاز
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند
  • بهترین لوله بازکنی تهران (قیمت لوله بازکنی + تعرفه اتحادیه)