Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:
به ظرفیت جهاددانشگاهی اعتقاد دارم و باید از این ظرفیت در امور مختلف فرهنگی و اجتماعی و سایر حوزه ها بهره گیری شود.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، محمدتقی آریان در نشست با سرپرست جهاددانشگاهی استان اظهار کرد: تجربه همکاری با جهاددانشگاهی در عرصه های مختلف از جمله اجرای طرح خانواده سالم و راه اندازی دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی تجربه موفقی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: رابطه ما با جهاددانشگاهی ارتباطی تنگاتنگ است و از این ظرفیت بیش از پیش استفاده خواهیم کرد‌.
آریان همچنین تاکید کرد: تجربه موفق برون سپاری طرح خانواده سالم(آموزش زوجین پیش از ازدواج) به جهاددانشگاهی در کشور الگو شده است.
وی افزود: اجرای این طرح نتایج خوبی داشته و در برخی موارد به کاهش آمار طلاق کمک کرده است.
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی نیز در این نشست اظهار کرد: هدف اجرای طرح های عملیاتی و حل مسائل و مشکلات است و می توان در این راستا با همکاری دستگاه ها و نهادها برنامه های خوبی اجرا کرد.
مهندس محسن رحمانی افزود: حرکت بر مبنای سند توسعه خراسان شمالی رویکرد جهاد دانشگاهی است و در این زمینه برنامه های خوبی ترسیم شده است.
وی ادامه داد: جهاددانشگاهی با پشتوانه ظرفیت های ملی و استانی برای تحقق برنامه های عملیاتی آمادگی دارد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ازدواج خانواده خراسان شمالی دانشجویان ایران فرهنگی و اجتماعی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از این حکم آمده است: در اجرای ماده (۱۲) قانون تأسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا بر پیشنهاد شورای مرکزی آن سازمان، به موجب این حکم به عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

در این حکم، تلاش و برنامه‌ریزی هوشمندانه در راستای حفظ منابع پایه تجدید شونده و ظرفیت‌های خدادادی با هدف دستیابی به خودکفایی و امنیت غذایی، افزایش میزان نفوذ دانش و بهره‌مندی از علوم روز در بخش‌های مختلف کشاورزی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت ارتقای بهره‌وری در این حوزه با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و نخبگان، برقراری عدالت در تعرفه‌های خدمات حوزه‌های مرتبط با سازمان؛ اشراف مؤثر و هوشمند بر فرآیند تشکیل شوراهای استانی و صدور و واپایش پروانه‌های فعالیت اعضا، اعمال نظارت دقیق و جامع بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به حوزه کشاورزی و پشتیبانی از تشکل‌های حرفه‌ای و مهندسی این حوزه با تاکید بر فعال سازی ظرفیت‌های مردمی در چارچوب قوانین مصوب از مهمترین انتظارات رئیس جمهور از رئیس سازمان ذکر شده است.

کد خبر 6064102

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های خوبی برای تحقق شعار سال در دشتی فراهم است
  • ۱۷۱ نفر از زندانیان استان بوشهر به مرخصی رفتند
  • انتصاب رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی
  • سرپرست شمس آذر: عدم تمرکز مانع نتیجه‌گیری شمس آذر شد/ بازی با ذوب‌آهن آغاز دوباره‌ ای برای ماست
  • آمادگی تمامی ظرفیت‌های سیستان وبلوچستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی
  • کروس: بردن بازی‌های دوستانه فایده خاصی ندارد!
  • همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود
  • ارزش تولیدات کشاورزی کشور ۷۰ میلیارد دلار است
  • کیفیت هوای کلانشهر مشهد در شرایط «سالم»
  • کیفیت هوای مشهد سالم است