Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:17:04 GMT

گیلان میزبان مسابقه های ورزشی دانش آموزان کشور است

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۲۱۲۲۴

گیلان میزبان مسابقه های ورزشی دانش آموزان کشور است

امیر سراجی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان این که رقابت های ورزشی دانش آموزان کشور در دو بخش مجزا با حضور پسران و دختران برگزار می شود، افزود:  سی و ششمین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر از روز گذشته آغاز شده و تا دهم این ماه ادامه دارد، ضمن این که سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور از دهم تا پانزدهم مرداد برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:  دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات  در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج  با یکدیگر رقابت می کنند.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش گیلان با بیان این که تاکنون افزون بر ۵۰۰ ورزشکار و مربی در این دوره از مسابقه ها پذیرش شدند، خاطر نشان کرد: بیش از ۲۶ استان برای حضور در رقابت های شطرنج، ۳۱ استان برای شرکت در مسابقه های تنیس روی میز و ۲۱ استان برای رقابت در رشته بدمینتون اعلام آمادگی کردند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش آموزان تصریح کرد: فعالیت های ورزشی در مدارس برای برخورداری از دانش آموزانی پویا و با نشاط نقش مهمی دارد که مربیان ورزشی در مدارس بایستی به این مهم توجه جدی داشته باشند.

افزون بر یکهزار و ۶۰۰ ورزشکار دانش آموز، مربی و سرپرست از سراسر کشور در سی و ششمن دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان پسر و سی امین دوره مسابقه های ورزشی دانش آموزان دختر کشور حضور می یابند.

در سال تحصیلی گذشته، افزون بر ۳۹۱ هزار دانش آموز در استان گیلان تحصیل کردند.

۷۲۸۶ /6030

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند