Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر تهران با اشاره به مدیریت مصرف آب در پیشنهادی گفت: قبلا هم گفته بودم عزیزان در ارومیه به جای وضو تیمم و آب آن را انفاق و برای پر شدن دریاچه ارومیه هبه کنند.

به گزارش مشرق، شهربانو امانی در نشست با فرید ظهیری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 شهر تهران اظهار کرد: شورای پنجم تاکید ویژه‌ای بر موضوع استفاده صحیح از آب بویژه در بوستان‌ها و آبیاری فضای سبز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر همین اساس تاکید ویژه‌ای بر آبیاری فضاهای سبز در مناطق شهر تهران شده است و امیدواریم در منطقه 22 نیز که شرکت آب و فاضلاب منطقه 3 در آنجا فعالیت دارد به این موضوع توجه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  فکری به حال جبل الطارق کنید انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران

عضو شورای شهر تهران به موضوع آگاه‌سازی شهروندان در ارتباط با نحوه صحیح استفاده از آب اشاره کرد و گفت: در یکی جلسات من به کارشناسان و دوستان در ارومیه گفتم که در تریبون‌های نماز جمعه به موضوع استفاده از آب اشاره شود و حتی دوستان می‌توانند این را عنوان کنند که عزیزان در ارومیه به جای وضو تیمم و آب آن را انفاق و برای پر شدن دریاچه ارومیه هبه کنند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از موضوعاتی که باید مورد توجه قرار بگیرد، جلوگیری از هدررفت آب است. البته باید زیرساخت‌های آن نیز فراهم شود و منطقه 22 از مناطق جدیدالاحداث است و چون این منطقه برای 300 هزار نفر پیش‌بینی شده بود اما با توجه به جذابیت‌هایی که داشته تعداد ساخت و سازها از ارگان‌های مختلف در این منطقه افزایش یافته است.

امانی با تاکید بر آبیاری فضای سبز در منطقه 22 گفت: این موضوع باید به طور جدی مورد توجه قرار بگیرد و روش صحیحی در این بخش اتخاذ شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو نفتکش انگلیسی شورای شهر تهران دریاچه ارومیه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۲۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مجید رستگاری در خصوص حجم رهاسازی آب از سدهای در حال بهره‌برداری استان به دریاچه ارومیه افزود: طی سال آبی ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، از سد بوکان ۲۹۶.۵ میلیون متر مکعب، ۸۲.۷ میلیون متر مکعب از سد مهاباد، ۵۵ میلیون مترمکعب از سد حسنلو و ۱۲ میلیون متر مکعب از سد سیلوه به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: رهاسازی آب به سمت دریاچه در سال آبی ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۴۱۲ میلیون مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اظهار کرد: از سال آبی ۹۳و ۹۴ تا ۱۴۰۱و ۱۴۰۲، در مجموع ۷۴۹۳.۷ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه رهاسازی شده است.

کد خبر 846466 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم دریاچه ارومیه سد

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • افزایش جمعیت گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد
  • لزوم مدیریت علمی آب موجود در بستر دریاچه ارومیه
  • دریاچه ارومیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • دریاچه ارمیه اینطور زنده شد | آمار رهاسازی آب به دریاچه ارومیه از ۴ سد بزرگ
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • دومین گوساله گوزن زرد ایرانی در پارک ملی دریاچه ارومیه متولد شد